50 japanske visitkort. Sendt i tre lag af bobleplast. Endda med ekstra boblepast inde i pakken med kortene. De skulle jo nødig rasle for meget mod hinanden.
#2290 Hvis den slags med papkassen skete her i Tokyo, ville postbudet få hugget pikken af med en sushi-kniv.
Jeg er glad for at hun ikke har prøvet med min Lenny Bruce cd som er på størrelse med et a4 papir.
Mine er faring er ikke så god med Japansk indpakning, men til gængæld tvinger de mig ofte til en dyr pakkeforsendelse så der bliver passet på varene undervejs. Den jeg modtog her til morgen var gratis forsendelse.
German Expressionism Collection (m. The Cabinet of Dr. Caligari, The Hands of Orlac, Warning Shadows, Secrets of a Soul)
Crime and Punishment (tysk 1923-udgave)
Jeg besluttede at gøre lidt ved mit manglende kendskab til stumfilm.
Fra Fona:
Dem blodige bugt (af Mario Bava). Må jo hellere set, hvad gutterne har brygget sammen af ekstramateriale. Især nu når hæftet gik til "konkurrenten" (Damn you, Thure M.!)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#2291 mr gaijin 15 år siden
#2290 Hvis den slags med papkassen skete her i Tokyo, ville postbudet få hugget pikken af med en sushi-kniv.
#2292 jessup 15 år siden
Mine er faring er ikke så god med Japansk indpakning, men til gængæld tvinger de mig ofte til en dyr pakkeforsendelse så der bliver passet på varene undervejs. Den jeg modtog her til morgen var gratis forsendelse.
Amerikanere er oft meget generøse med indpakning.
#2293 Bobby Singer 15 år siden
Into The Wild
Top Secret
Sharkwater
#2294 filmz-Kadann 15 år siden
The Bourne Conspiracy (Xbox)
#2295 elwood 15 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2296 DarkLight 15 år siden
#2297 elwood 15 år siden
!&%!§!!!%¤ til frustrenene QTE skal man lede længe efter.
Der kommer dog en del af det i Heavy Rain, så det blir spændende hvordan David Cage kan gøre det appetitlig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2298 pulse83 15 år siden
American History X (BD)
#2299 Thomsen 15 år siden
German Expressionism Collection (m. The Cabinet of Dr. Caligari, The Hands of Orlac, Warning Shadows, Secrets of a Soul)
Crime and Punishment (tysk 1923-udgave)
Jeg besluttede at gøre lidt ved mit manglende kendskab til stumfilm.
Fra Fona:
Dem blodige bugt (af Mario Bava). Må jo hellere set, hvad gutterne har brygget sammen af ekstramateriale. Især nu når hæftet gik til "konkurrenten" (Damn you, Thure M.!)
#2300 filmz-Racket 15 år siden
Friday The 13th 1-8 Box Set
Nightmare on elm street 7-disc box set
Macgyver sæson 1
Hot fuzz
No country for old men
Stanley kubrick collection