Gravatar

#2361 evermind 15 år siden

gi-jones (2360) skrev:
#2359: Du kunne også bare have købt Ekstrabladet i sidste uge :) De har jo valgt at prostituere Spielberg på det groveste her i den seneste tid.

Så skulle jeg da både have betalt for EB og filmen, i hvert fald som det fremgik af skiltet i butikken. Heldigvis havde de udsolgt af avisen, så jeg kunne nøjes med at betale for filmen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2362 Takfornu 15 år siden

# 2345 2351/52

Glæd dig til The State Within med Jason Issac :) ... måske skulle jeg begynde at købe engelske serier igen istedet for kun at se dem på BBC ;)

Ærgeligt med Wages of Fear for det var en af dem jeg virkelig havde håbet på en lækker udgave af :-/ - Var en af de første franske film jeg så i det gamle filmhus for snart mange år siden, men der er stadig scener, som har brændt sig fast og virker lige spændende i dag :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2363 evermind 15 år siden

Fra BB:

CJ7 - 20 kr.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2364 Norrah 15 år siden

#2363... den film var fucking sær!
Gravatar

#2365 evermind 15 år siden

Tja, sikkert nok, hehe. Har ikke set den endnu, men synes ham Chow-gutten plejer at være ganske fornøjelig. Jeg forventer dog ingen kung fu dennegang. :)
Gravatar

#2366 Norrah 15 år siden

#2365, den har momenter... men stadig overhovedet ikke hvad jeg regnede med.
Gravatar

#2367 jessup 15 år siden

In cold Blood(1967)
This is just until June
Gravatar

#2368 Norrah 15 år siden

Final Fantasy: Advent Children COMPLETE! (BD)
Gravatar

#2369 rockysds 15 år siden

Flags of our Fathers - BD
Letters from Iwo Jima - BD

Begge fra Play.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2370 Kiksmann 15 år siden

Fra Stereo Studio:

Lad den rette komme ind (glæder mig vildt til den her)
24 timer sæson 5
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: