Gravatar

#2581 filmz-Bruce 15 år siden

#2567 Tillykke :)

Fra Amazon.co.uk

Serenity - BD
Da Vinci Code - BD
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2582 elwood 15 år siden

Da Vinci Code - BD

Det er ikke til din datter, og filmen har verdens mest mærkelige barber scene...

Det her kræver en forklaring!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2583 rockysds 15 år siden

#Evermind, elwood og bruce - Tak for det.

Og elwood, mit navn giver da fuldstændig mening. Forsøg bare at udtale det. Det flyder nærmest af tungen som sød nektar. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2584 mvejen 15 år siden

Fra DVDPacific:
Blu-ray:
The Wages of fear - Criterion
In the realm of senses - Criterion
Slumdog Millionaire
DVD:
Ghost World
Buffalo Soldiers
The Libertine
Eulogy
American Splendor
Gravatar

#2585 evermind 15 år siden

elwood (2578) skrev:

Please sir, I'm so poor I have no money, please sir, please

Du lærer hurtigt og hade denne lille bifigur i Assasins Creed, første gang du "møder" hende, mark my words 8-)

Guts (2579) skrev:

Og som Elwood siger, så forbered dig på at ville slå en kvindelig tigger ihjel i AC.

Hehe, det lyder lidt som den lille pige, der blev ved med at rende mig i røven i undergrundsbanen, dengang jeg var i London. Det var også tæt på at ende med et mord. ;)

Guts (2579) skrev:
Men en anden ting...hvad ligger deres porto på fra DVD.co.uk? Der er vel ingen chance for told når det sendes fra England, vel?!

Gav kun £1 for porto pr. spil. Jeg måtte dog ty til google for at undersøge toldforholdene, da jeg ikke lige kunne gennemskue det ud fra deres side. Fandt noget her og her, men dét kunne jo lyde, som om der er en vis risiko forbundet med det. Jeg bestilte dog to af Little Big Planet, altså for ca. 180 i alt, og de røg tilsyneladende lige igennem.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2586 MouseMickey 15 år siden

#2579 Det er hvis lidt kryptisk når det kommer til told fra dvd.co.uk

Mener at hvis du køber for mere end 18 pund kan du risikere told, er ikke helt sikker.

Jeg oplever ihvertfald at når jeg køber for under 18 pund tager det ca. 2 dage inden jeg har pakken. Har varen kostet mere tager det gerne over en uge inden jeg har den. Så alle deres varer bliver hvis ikke sendt fra det samme sted.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#2587 Kruse 15 år siden

Bredvig (2586) skrev:
#2579 Det er hvis lidt kryptisk når det kommer til told fra dvd.co.uk

Mener at hvis du køber for mere end 18 pund kan du risikere told, er ikke helt sikker.

Jeg oplever ihvertfald at når jeg køber for under 18 pund tager det ca. 2 dage inden jeg har pakken. Har varen kostet mere tager det gerne over en uge inden jeg har den. Så alle deres varer bliver hvis ikke sendt fra det samme sted.

Jeg har nu forstået det omvendt, altså at hvis man køber for over £18 er der ingen risiko for told.

Fra deres hjemmeside:
Items over £18 are shipped from the mainland UK and will not incur any customs charges.

Some items under £18 are shipped from the mainland UK and will not incur any customs charges.

Some items under £18 are shipped from Switzerland and, in some countries, may be subject to additional charges for import duties and taxes. Customs requirements vary from country to country and it is your responsibility to contact your local customs office for accurate information. DVD.CO.UK is not responsible

Som jeg læser det så, er det ved varer under £18 som der kan komme told på afhængig om det bliver sendt fra England eller Schweiz og selvfølgelig om det er over toldgrænsen.
Jeg har i hvert fald 2 gange udnyttet deres 2 Blu-Ray for £18 tilbud, og jeg er endnu ikke blevet snuppet i tolden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2588 MouseMickey 15 år siden

#2587 nej du har sku ret jeg har også benyttet mig af deres 2 for £18 tilbud en hel del. Der var jeg lige hurtig nok:)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#2589 filmz-Bruce 15 år siden

#2582 Ren tekniksag. Filmen er meget mørk og stemningsfuld, hvilket dog ikke fanges optimalt på dvd udgaven. Jeg formoder, at blu-ray udgaven afslører langt flere detaljer, er et bedre syn i HD og håber på, at lossless lydsporet er overlegent.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2590 elwood 15 år siden

Så hvis Steel en dag bliver udnævnt som refrenche matriale, forfindes den på din hylde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: