#513 Det er også en rigtig god film. Jeg kunne godt være fristet, da der åbenbart er undertekster på den udgave? Den jeg har er uden, og Meeker kan godt være en smule svær at forstå indimellem. God det er han dog uden tvivl. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#516 - Ah, Buñuel i hans mexicanske periode? Jeg har kun set El Ángel Exterminador i en mangelfuld oversættelse, men jeg fik absolut smag for mere.
Jeg fik en Mybook ekstern HD. Så nu er der 1TB at boltre sig på. Mest vigtigt er dog, at jeg kan få lavet en total backup af min Macbook Pro. Den ene blæser er begyndt at larme, så jeg undgår nok ikke at sende den ind til gennemsyn. :-/
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#517 Præcis. Det er også den periode, hvor jeg har set færrest film af ham. Ligesom dig har jeg kun set El Ángel Exterminador, men den synes jeg rigtig godt om, så jeg er spændt på at se flere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Modtog idag et par film som jeg ser frem til med stor spænding fra AxelMusic :
Surburban Girl, (DVD) The Air I Breathe, (DVD)
Har størst forventninger til "The Air I Breathe". "Surburban Girl" kan sagtens vise sig, at være en fuser, men nu får den en chance og så håber jeg på en positiv oplevelse.
# 511 -
"Haute Tension", er en fremragende slasherfilm, hvis du spørger mig men, og der er samtidig også et ret stort MEN, du skal være villig til at være meget large i hvad du vil acceptere mht. til det altafgørende plottvist. Hvis du kigger godt efter i starten, vil du ha' en ide om hvad det kan være, før det sker.
Jeg sku' lige ha' tygget på afslutningen efter at ha' set filmen første gang og var lidt i vilrede om det nu også fungerede set retrospektivt i forhold til resten af handlingen. Men det gør det faktisk synes jeg, også selvom det er noget syret.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#511 Bobby Singer 16 år siden
Haute Tension (Switcblade Romance) - 25kr.
Hørte den skulle være fed og en af de bedre slasher/horror film der skulle være lavet i noget tid.
#512 wimmie 16 år siden
Den er ok...hvis man kan bære over med den (imho) lamme slutning ;)
#513 mr gaijin 16 år siden
Kiss Me Deadly (1955)
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/122855/Kiss-Me-Dead...
4,5 Euro. Ret billigt for denne film. Og den indeholder begge versioner. Både den 'forkerte' og den rigtige udgave.
#514 Vestas 16 år siden
Fra hmv: Black Hawk Down (3-disc) og The Wire (sæson 1)
#515 Benway 16 år siden
#516 Benway 16 år siden
Fra Amazon.co.uk:
Eric Rohmer, Tale of the Four Seasons
Buñuel pakke med Los Olvidados og La Vie Criminelle D'archibald De La Cruz
Fra Axel:
Ugetsu (Criterion Collection)
Som i et spejl
Fra Play:
Rome, Open City
#517 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Jeg fik en Mybook ekstern HD. Så nu er der 1TB at boltre sig på. Mest vigtigt er dog, at jeg kan få lavet en total backup af min Macbook Pro. Den ene blæser er begyndt at larme, så jeg undgår nok ikke at sende den ind til gennemsyn. :-/
#518 Benway 16 år siden
#519 pulse83 16 år siden
The Proposition (BD)
V for Vendetta (BD)
#520 NightHawk 16 år siden
Surburban Girl, (DVD)
The Air I Breathe, (DVD)
Har størst forventninger til "The Air I Breathe". "Surburban Girl" kan sagtens vise sig, at være en fuser, men nu får den en chance og så håber jeg på en positiv oplevelse.
# 511 -
"Haute Tension", er en fremragende slasherfilm, hvis du spørger mig men, og der er samtidig også et ret stort MEN, du skal være villig til at være meget large i hvad du vil acceptere mht. til det altafgørende plottvist. Hvis du kigger godt efter i starten, vil du ha' en ide om hvad det kan være, før det sker.
Jeg sku' lige ha' tygget på afslutningen efter at ha' set filmen første gang og var lidt i vilrede om det nu også fungerede set retrospektivt i forhold til resten af handlingen. Men det gør det faktisk synes jeg, også selvom det er noget syret.