DET GRUSOMME UDEFRA (=The Thing) orig. DK biografplakat. Ubrugt.
SS ILSE, HUNDJÆVELEN FRA SIBIRIEN orig. DK Biografplakat. Ubrugt.
Jeg frygtede det værste, for kuverten var fuldstændigt gennemblødt til det punkt, hvor pappet gik i opløsning. Tak, Pest Danmark, for ikke at udnytte jeres regnsikre tasker. Heldigvis var plakaterne tørre, for sælger havde pakket dem ind i plastic, før han lagde dem i papkuverten.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#272 - Det er ikke engang løgn. Jeg når nok snart til det punkt, hvor jeg må snige nyindkøb forbi kæresten :-)
Men jeg har besluttet mig for at rydde ud. Har nogle enkelte dubletter og en stak plakater, jeg aldrig kommer til at bruge, så jeg kan lige så godt sende dem videre. Jeg skal bare have taget billeder af dem, før jeg kan sætte dem til salg.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#276 - Det skal jeg nok. Det bliver en blandet landhandel: Alt fra gamle, danske Chuck Norris-plakater til et par dyre udenlandske sager i investeringskvalitet. Men det bliver nok først om 2-3 uger.
#271 filmz-Le Samouraï 16 år siden
DET GRUSOMME UDEFRA (=The Thing) orig. DK biografplakat. Ubrugt.
SS ILSE, HUNDJÆVELEN FRA SIBIRIEN orig. DK Biografplakat. Ubrugt.
Jeg frygtede det værste, for kuverten var fuldstændigt gennemblødt til det punkt, hvor pappet gik i opløsning. Tak, Pest Danmark, for ikke at udnytte jeres regnsikre tasker. Heldigvis var plakaterne tørre, for sælger havde pakket dem ind i plastic, før han lagde dem i papkuverten.
#272 Benway 16 år siden
#273 MouseMickey 16 år siden
Dark City Blu-ray
#274 El vez 16 år siden
#275 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Men jeg har besluttet mig for at rydde ud. Har nogle enkelte dubletter og en stak plakater, jeg aldrig kommer til at bruge, så jeg kan lige så godt sende dem videre. Jeg skal bare have taget billeder af dem, før jeg kan sætte dem til salg.
#276 dyg 16 år siden
#277 cyberzed 16 år siden
Ud over det skulle der gerne være en lille stak når jeg kommer hjem idag...
I am legend
King Kong
Wall Street
Miami Vice
#278 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#279 Guts 16 år siden
Pan's Labyrinth (BD) - efter 1 måneds ventetid fra Onkel Axel
#280 MouseMickey 16 år siden
V for vendetta HD-DVD
Tak for en god handel