Gravatar

#3091 mvejen 15 år siden

The Eel (Unagi) for 25 kr. på en tilfældig hylde i den lokale Netto
Gravatar

#3092 Skeloboy 15 år siden

#3091 - lol, det er sgu lidt af et fund
Gravatar

#3093 Skeloboy 15 år siden

After Life
Nobody Knows

Begge af Hirokazu Koreeda
Gravatar

#3094 Bony 15 år siden

Endelig kom den, min længe ventede:

Watchmen: Director's Cut (BD)

fra Axelmusic.com!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3095 Antlion 15 år siden

Skeloboy (3093) skrev:
Nobody Knows

Den skal jeg sgu også ha' anskaffet mig! Hvilket udgivelse har du købt? De udgivelser, som er i originalt billedformat (1.66:1), synes jeg ikke har set gode ud?
Gravatar

#3096 Skeloboy 15 år siden

#3095 - det aner jeg ikke, den billigste jeg kunne finde, men jeg ved heller intet om billedformat osv, og går generelt ikke så meget op i det:)...men jeg er også old-school, ser stadig VHS og spiller stadig c64 af og til ;)

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000936H3... <<<den der

Men har du set After Life? Har ikke set en film af ham endnu, men så traileren til Air Dolls, og har læst beskrivelserne. Det lyder som lige noget for mig.
Gravatar

#3097 wimmie 15 år siden

#3075 Hehe....think so?

#3076 Hehe...think so?

:p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3098 Antlion 15 år siden

#3096:

"After Life" er en udmærket film, selvom det efterhånden er lang tid siden, jeg har set den (så jeg har nok også behov for at gense den). "Maboroshi no Hikari" fra 1995 er dog filmkunst på det høje plan, som også er grunden til, at jeg gerne vil se "Nobody Knows". Hvis du kan lide film fra instruktører som Kenji Mizoguchi og Yasujiro Ozu, vil du højest sandsynligvis også finde "Maboroshi no Hikari" interessant, da den stilistisk set bevæger sig meget op af Mizoguchi og især Ozu.
Gravatar

#3099 Slettet Bruger [4145500452] 15 år siden

Postbuddet havde "forsøgt" at aflevere Watchmen: Director's Cut BD på min adresse d. 18., hvor jeg var hjemme og jeg så ham gå forbi. Da jeg afhenter den på postkontoret i dag, forsøger jeg for sjov skyld at se, om den kan komme igennem brevsprækken, og sørme om den ikke kan. På postsedlen var den markeret som pakke, selvom den var sendt som brev.

1-0 til Post Danmark.
Gravatar

#3100 Thomsen 15 år siden

Fra eBay:

Deranged/ Motel Hell OOP (fra MGM Midnite Movies-serien)

Jeg har Deranged i forvejen i den tyske udgave, der er ucensureret i modsætning til denne, men Motel Hell har jeg aldrig set.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: