Gravatar

#3101 Skeloboy 15 år siden

#3098 - er helt vildt med Mizoguchi, har kun set Tokyo Story af Ozu, og den skuffede mig lidt. Ville også have købt Maboroshi, men den ser ud til at være lidt svær at skaffe, medmindre man betaler 30-40 pund...og det gør jeg ikke:)
Gravatar

#3102 mr gaijin 15 år siden

Antlion (3098) skrev:
"Maboroshi no Hikari" interessant, da den stilistisk set bevæger sig meget op af Mizoguchi og især Ozu.

Hvis du vil se en Koreeda Hirokazu-film med inspiration fra Ozu, så kommer du ikke nærmere end "Aruitemo Aruitemo".

"After Life" er blandt mine personlige favoritter. "Nobody Knows" er også tæt på toppen. Jeg kan også ganske godt lide "Distance", men der skal man nok have læst lidt om Aum Shinrikyo. For eksempel i Murakami Harukis "Underground". "Maboroshi" er også ganske god. "Hana yori mo naho" brød jeg mig ikke om, men jeg skal nok have genset den engang. Socialrealistisk samurai-drama, der minder lidt om "Dodesukaden". Ikke lige min kop ocha.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3103 evermind 15 år siden

wimmie (3074) skrev:
1 stk. bryllupsstrømpebånd fra USA - sort med hvide blonder og et lille tag der forestiller en hjerne og med teksten "I love you like a zombie loves brains" ;P

Lidt nørd er man vel?

Selv Evermind ville kunne værdsætte denne ;)

Smukt er kun et fattigt ord! <3

Hvornaar modtager du den, hvor der staar "I love you like evermind loves rosenkaal"? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3104 evermind 15 år siden

cyberzed (3076) skrev:
#3074 Hvorfor er jeg ikke helt i tvivl om at du har fået sådan et efter at have siddet ved dig og Evermind til julefrokosten :D

Hun mangler stadig den, jeg har anfoert ovenfor - dén er utroligt vigtig! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3105 evermind 15 år siden

@ bruce og Bony:

Damn, misundelse er en af De Syv Doedsdvaerge!!

Selv maa jeg glaede mig lidt endnu. Ved ikke, hvornaar min Watchmen-BD kommer, men den er bestilt paa Amazon, og jeg har ikke faaet nogen mail om, at den er afsendt "paa forskud", som Axel undertiden praktiserer det, saa den ryger nok foerst afsted i morgen paa den officielle udgivelsesdag. Bestillingen hos Amazon var dog af ren noedvendighed, da jeg foelte mig hensat til udgaven i Ugleskibs-indpakningen, komplet med lys og lyd! :)

Jeg har set nogle glimt af flere af de scener, der er med i den forlaengede udgave, og det tegner umiddelbart rigtig godt. Haaber, den ankommer tidsnok til, at jeg kan afrunde min ferie med en dejlig gennemkigning, inden jeg vender tilbage til skrigeballonerne.
Gravatar

#3106 wimmie 15 år siden

Hehe...ja, den er jo næsten lige så god ;P

Og talt lige fra hjertet.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3107 filt 15 år siden

Modtog:

24" iMac (3,06 gHz)
+
Canon PIXMA MP620

:)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3108 RFriis 15 år siden

TP:

The Big Country
Breaking The Waves
The Bank Job
The Wire: The Complete First Season
Gravatar

#3109 Steffan Rasmussen 15 år siden

Fra Fona:

Mitt Liv som Hund
Space Cowboys
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3110 Takfornu 15 år siden

Tilbud på et af mine manusser :)

Else ...

2 ødelagte Louis Malle bokse fra Play, så retur med dem igen :(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: