Gravatar

#3381 evermind 15 år siden

#3377 Man kan altid blive kræsen, når haremmet er oparbejdet. :P

#3378 Dammit, man, jeg har jo sagt, mit navn er Rudy!!

"Hvis jeg skal hjælpe dig med at blive model, må du også hjælpe mig med noget ..."

Desværre var det kun de gamle af dem, der sendte nøgenbilleder. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3382 elwood 15 år siden

Fans, statister

Ketshup, dressing

No big diffrence
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3383 evermind 15 år siden

Det kaldes "din mor"! ;)

I må selv bestemme, hvem den er adresseret til, jeg er nødt til at smutte tilbage til arbejdet ... *skynder sig mod døren*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3384 elwood 15 år siden

Hvis jeg fik breve fra min Mor ville jeg satme blive pænt bange!

8-)

Som jeg plejer og sige når folk spørger om hvor hun er.

Hun bor i en fin 1 værelses uden vinduer, et par meter nede i jorden.

Gravatar

#3385 evermind 15 år siden

#3384 Argh, nu var det lige så hyggeligt, og så skal du gøre det akavet. :S

Sorry, mate, jeg vidste det ikke ... :)
Gravatar

#3386 elwood 15 år siden

hehe det ok.
Gravatar

#3387 Kruse 15 år siden

Fra CDON.DK:

The Kingdom
Profession: Reporter
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3388 Thomsen 15 år siden

Video Watchdog #150

Jeg troede egentligt, at mit abonnement var udløbet, så det var en dejlig overraskelse. Jeg må se, om jeg ikke kan skrabe nogle knaster sammen til at forny det.

Il castello dei morti viventi/ Castle of the Living Dead (1964)

Enhver, der beskæftiger sig med ældre genrefilm, ved, hvor svært det nogle gange kan være overhovedet at komme til at se dem. Mange film er kun udgivet på vhs (hvis overhovedet), og når de endeligt udkommer på dvd, så er det ikke sikkert, at de udkommer på et sprog, man forstår. Det gælder bl.a. de italienske gyserfilm. Heldigvis findes der gode mennesker, som bruger deres tid på at opstøve sjældne film, evt. tekste dem, hvis det er nødvendigt, og gøre dem tilgængelige for fandommen.

"Il castello dei morti viventi" har hidtil kun været til at skaffe i en rædselfuld, klippet, pan/ scan-udgave. Men i foråret blev der endelig sendt en smuk version i det korrekte format på italiensk tv. Den har en af mine amerikanske bekendte så udstyret med lydsporet fra den amerikanske udgave og forsøgt at få mundbevægelserne til at passe nogenlunde. Det er lykkes rimelig godt, og kopien står fantastisk i forhold til den kendte version. Ret interessant så er det i øvrigt Donald Sutherlands spillefilmsdebut. Han spiller oven i købet en dobbeltrolle som soldat og gammel (kvindelig!) heks.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3389 wiseguy 15 år siden

#3360 Nix! jeg arbejder i Billund, men med det indtag jeg har af sodavand er jeg helt klart med til at holde bryggeriet i gang ;o)

Modtaget fra Play:
Underworld Trilogy (BD)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3390 wimmie 15 år siden

Hehe, ok ;)
Jeg arbejder bare sammen med en del hvis mænd/koner/kærester/døtre/sønner arbejder på bryggeriet. Her i Fredericia arbejder man jo næsten enten på Bryggeriet, Raffinaderiet eller posten (gæt hvor jeg er)

Nåja, eller nede på havnen - den lyserøde bygning med de røde lamper.... og nej, det er ikke der jeg arbejder ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: