Gravatar

#3391 Takfornu 15 år siden

# 3388 - Den udgave jeg har set var en af de slemme udgaver. Faktisk er mit eneste argument for at beholde flere af mine VHS'er er at de ikke er kommet på hverken BD eller DVD :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3392 mr gaijin 15 år siden

En toldopkrævning på 180 kr for en "Errol Flynn Collection" fra Play, der koster 108 kr. Det var det åbenbart ikke hende den søde postpige, der var på arbejde i dag. Øv. Jeg tror bare, at jeg lader den ligge.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3393 evermind 15 år siden

Fra Play:

Robot Chicken Star Wars Episode II

Fra en ven:

Independence Day
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3394 filmz-Utyske 15 år siden

Min subwoofer tilbage fra rep, så skal jeg bare lige høre setup i stuen i løbet af dagen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3395 cyberzed 15 år siden

#3394 Kan det blive andet end godt? og hvad var det der var galt med den...løs forbindelse eller?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#3396 elwood 15 år siden

Jeg er sikker på det blot var en dværg!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3397 Herrguth 15 år siden

Masters of Horror - Series One - Volume One
Gravatar

#3398 dyg 15 år siden

#3397 - Uh, nu får jeg helt lyst til at gense Cigarette Burns.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3399 filmz-Utyske 15 år siden

#3395 -

Min søster hentede den for mig og det var åbenbart forstærkeren der var død, men de fortalte ikke meget andet end dét.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3400 filmz-Utyske 15 år siden

Fra Second Spin:

Veronica Mars sæson 1-3

Skriv ny kommentar: