#659 - Hvorfor er det lige, at det på Blue-ray tilsyneladende hedder region A, B, C osv. Hvad er der galt med 1, 2, 3 osv. som det hedder på dvd? Og er region A så = 1?
Someone please explain.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Når vi nu er inde på det, er det så ikke Panasonics DMP-BD30'er og 50'er som er regionsfrie?
Mener jeg har læst/hørt om en eller anden billig regionsfri BD-afspiller et sted. Jeg tænker ikke på den der "Tecsonic" (eller hvad den nu hedder) fra norske Coop. Nogen der ved hvilken afspiller jeg kunne tænke på? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#676 - De *er* ikke regionsfrie. Men de kan gøres det med en chipløsning. Og det er den første fuldt regionsfrie chipløsning på markedet. Alle andre afspillere har indtil nu kun kunne chippes til at tillade region A og B.
Personligt venter jeg på, hvad Oppo er på vej med. Og hvis det er en nitte, så skal jeg nok have bestilt en chippet Panasonic fra udlandet.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#671 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#672 Bony 16 år siden
#673 Åkepool 16 år siden
Hvad er der galt med 1, 2, 3 osv. som det hedder på dvd?
Og er region A så = 1?
Someone please explain.
#674 filmz-Bruce 16 år siden
#675 filmz-Bruce 16 år siden
#676 Bony 16 år siden
Mener jeg har læst/hørt om en eller anden billig regionsfri BD-afspiller et sted. Jeg tænker ikke på den der "Tecsonic" (eller hvad den nu hedder) fra norske Coop. Nogen der ved hvilken afspiller jeg kunne tænke på? :)
#677 Bony 16 år siden
#678 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Personligt venter jeg på, hvad Oppo er på vej med. Og hvis det er en nitte, så skal jeg nok have bestilt en chippet Panasonic fra udlandet.
#679 Bony 16 år siden
Det er præcis samme taktik jeg selv kører efter. :)
#680 pulse83 16 år siden
The Shawshank Redemption (BD)