#3410 Så vidt jeg husker er Zombie Holocaust desværre ikke en af de bedre film i genren (men jeg har den dog alligevel, hehe), men den har vist alligevel en mindeværdig scene med en bådskrue. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#3411 - Jeg er lidt usikker på, om jeg egentlig har set den før. Kan huske, at jeg har haft coveret i hånden mange gange i den lokale videosnask i 1980'erne. Anyway, det er zombier, og den kostede kun en halvtredser. Og selv hvis den er dårlig, så har jeg i det mindste støttet AWE en smule. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Findes der egentligt en Zombie-tråd herinde, så os uden tidligere Zombie-erfaring, kan få smagt på Zombie-fuzz'en..? Det virker i høj grad som om, at Zombier er den nye Filmz-religion (eller i det mindste én af dem)..
Eventuelt en top fem eller top ti over Zombie-film man i hvert fald SKAL se. På baghånd tak.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3413 - Næ, ikke hvad jeg ved af. Måske burde vi lave en? Der er mange vigtige spørgsmål: Skabes zombier eller udvikler de sig gennem naturlig udvælgelse fx?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#3412 Man kan jo (næsten - der findes altid nogle undtagelser) heller ikke være rigtig ked af at få en zombiefilm med hjem, navnlig til blot en flad 50'er, og så er det jo altid godt at støtte AWE. Det' sgu et godt initiativ, bagmændene tog dér! Jeg mener faktisk, der er flere kannibaler end zombier i den, titlen til trods, men hovedsagen er vel en god gang italiensk drab og smovs. :)
Når vi er ved AWE, så har de vist også udgivet "Nightmare City" herhjemme under titlen "Rædslernes by" (sjovt, som halvdelen af zombiefilmene oversættes "Rædslernes"-et eller andet herhjemme), og dét er godt nok en ringe film. Men med et par venner og en stribe øl kan jeg faktisk forestille mig, den er ret underholdende. Mener dog, den ligger på de uhyrlige 100 kr. nu, hvilket bestemt er alt for meget.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#3411 evermind 15 år siden
#3412 Thomsen 15 år siden
#3413 Bony 15 år siden
Eventuelt en top fem eller top ti over Zombie-film man i hvert fald SKAL se. På baghånd tak.
#3414 Thomsen 15 år siden
#3415 evermind 15 år siden
Når vi er ved AWE, så har de vist også udgivet "Nightmare City" herhjemme under titlen "Rædslernes by" (sjovt, som halvdelen af zombiefilmene oversættes "Rædslernes"-et eller andet herhjemme), og dét er godt nok en ringe film. Men med et par venner og en stribe øl kan jeg faktisk forestille mig, den er ret underholdende. Mener dog, den ligger på de uhyrlige 100 kr. nu, hvilket bestemt er alt for meget.
#3416 evermind 15 år siden
#3414 Hehe! :P
#3417 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3418 Corgan 15 år siden
Brick - BD
Three Burials of Melquiades Estrada - BD
The Orphanage - BD
... alle til £10 stk
Og så en enkelt dvd fra samme sted til £3:
Badlands
#3419 Åkepool 15 år siden
Barbra Streisand - The Concerts (3dvd).
Selvfølgelig til konen :)
#3420 Skeloboy 15 år siden
Og blev faktisk frarådet at købe Cat Returns, men synes den er rigtig herlig...