Gravatar

#3401 Takfornu 15 år siden

"Bell(e)" ...hvad endte den på i pris ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3402 filmz-Utyske 15 år siden

#3401 -

Hvis du mener Veronica Mars - 490 kr. alt inkl. Boksene har fået lidt skrammer, men skiverne er som nye.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3403 Bony 15 år siden

En elregning på 7000,-. Der er vist nogen der har ladet sin Playstation stå tændt lidt for meget. Haha.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3404 Kruse 15 år siden

Fra Stereo Studie:

Der Baader Meinhof Komplex (Den er faldet hurtigt i pris. Kostede kun 50 kr.)
The Ninth Gate
Even Horizon
Forfalskerne
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3405 Steffan Rasmussen 15 år siden

#3404 - Du er sikker på det er den rigtige Baader Meinhof du har fået fat i? Der er nemlig to forskellige.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3406 Kruse 15 år siden

#3404: LOL! Du har sgu' ret! Det var den forkerte! Jeg så bare farven på omslaget og så at der stod Baader Meinhof, og så skulle jeg bare købe den med det samme :) Jeg tænkte ikke over at der fandtes flere. Nå, for søren, så må jeg hellere ned og få byttet den :)
Gravatar

#3407 Steffan Rasmussen 15 år siden

Christian (Fra Christians filmquiz) har gjort det samme. Han lejede den i Blockbuster ved en fejl.

"Det var da ikke en ret god film. Det var da mærkeligt med de gode anmeldelser"
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3408 Kruse 15 år siden

#3407: Godt at det ikke kun var mig, der kunne tage så grueligt fejl :) Tak for heads up!

Men det er da heldigt at jeg ikke bor langt fra Stereo Studie, så jeg har lige været henne og bytte den til:

"Half Nelson"
Gravatar

#3409 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nice One.
Gravatar

#3410 Thomsen 15 år siden

#3405-7 - Ha, den har jeg også lavet. Lejede den i Blockbuster og var rimelig forundret over den gode omtale - indtil jeg fandt ud af, at skuespillerne ikke passede med BMK. :-)

Jeg var et smut i Fona (2000) for at købe den komplette "Coupling"-boks. Den var desværre udsolgt, men jeg fik da købt "Zombie Holocaust" i udgaven fra AWE og "Kikki - den lille heks". Sidstnævnte blev fluks sendt til min niece i Sønderborg, som er startet i skole i denne uge. Jeg er ved at indoktrinere hende med japanske tegnefilm. "Totoro" og "Chihiro" er allerede blandt hendes favoritter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: