#3404: LOL! Du har sgu' ret! Det var den forkerte! Jeg så bare farven på omslaget og så at der stod Baader Meinhof, og så skulle jeg bare købe den med det samme :) Jeg tænkte ikke over at der fandtes flere. Nå, for søren, så må jeg hellere ned og få byttet den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#3405-7 - Ha, den har jeg også lavet. Lejede den i Blockbuster og var rimelig forundret over den gode omtale - indtil jeg fandt ud af, at skuespillerne ikke passede med BMK. :-)
Jeg var et smut i Fona (2000) for at købe den komplette "Coupling"-boks. Den var desværre udsolgt, men jeg fik da købt "Zombie Holocaust" i udgaven fra AWE og "Kikki - den lille heks". Sidstnævnte blev fluks sendt til min niece i Sønderborg, som er startet i skole i denne uge. Jeg er ved at indoktrinere hende med japanske tegnefilm. "Totoro" og "Chihiro" er allerede blandt hendes favoritter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#3401 Takfornu 15 år siden
#3402 filmz-Utyske 15 år siden
Hvis du mener Veronica Mars - 490 kr. alt inkl. Boksene har fået lidt skrammer, men skiverne er som nye.
#3403 Bony 15 år siden
#3404 Kruse 15 år siden
Der Baader Meinhof Komplex (Den er faldet hurtigt i pris. Kostede kun 50 kr.)
The Ninth Gate
Even Horizon
Forfalskerne
#3405 Steffan Rasmussen 15 år siden
#3406 Kruse 15 år siden
#3407 Steffan Rasmussen 15 år siden
"Det var da ikke en ret god film. Det var da mærkeligt med de gode anmeldelser"
#3408 Kruse 15 år siden
Men det er da heldigt at jeg ikke bor langt fra Stereo Studie, så jeg har lige været henne og bytte den til:
"Half Nelson"
#3409 Steffan Rasmussen 15 år siden
#3410 Thomsen 15 år siden
Jeg var et smut i Fona (2000) for at købe den komplette "Coupling"-boks. Den var desværre udsolgt, men jeg fik da købt "Zombie Holocaust" i udgaven fra AWE og "Kikki - den lille heks". Sidstnævnte blev fluks sendt til min niece i Sønderborg, som er startet i skole i denne uge. Jeg er ved at indoktrinere hende med japanske tegnefilm. "Totoro" og "Chihiro" er allerede blandt hendes favoritter.