Fra Luminous, en skummel, amerikansk "bootlegger", der opererer efter de vide amerikanske bestemmelser for, hvornår film er public domain:
L'orrible segreto del Dr. Hichcock (Riccardo Freda)
Nelle stretta morsa del regno (Antonio Magheriti)
Ja, man må ty til alle midler for at få set film, der kun er udgivet på obskure vhs-kassetter eller er blevet vist en enkelt gang på australsk fjernsyn for 20 år siden...
Det ser dog ud til, at Dr. Hichcock udkommer for første gang på dvd i Italien i næste måned. Sandsynligvis uden undertekster, men med lidt snilde skulle det kunne lade sig gøre at lave sine egne. Jeg håber bare, at dvd'en bliver flot.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#681 filmz-Bruce 16 år siden
#682 filmz-Narniabæver 16 år siden
Den Grimme Ælling & Mig
#683 pulse83 16 år siden
#684 Norrah 16 år siden
#685 Bobby Singer 16 år siden
Lost: Sæson 1 og 2.
X-Men Trilogy.
TMNT.
Mr. Poxycat og co.
#686 elwood 16 år siden
Er der ikke kun 2 film ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#687 Guts 16 år siden
Nej der er to instrueret af Singer og én lavet af Rattner.
#688 jessup 16 år siden
Tati boksen
Forår, sommer.....
Suzuki boksen
The Testamen of Dr Mabuse
Breif encounter (Lean)
Top Secret
Trais Coleurs boksen
#689 filmz-Le Samouraï 16 år siden
L'orrible segreto del Dr. Hichcock (Riccardo Freda)
Nelle stretta morsa del regno (Antonio Magheriti)
Ja, man må ty til alle midler for at få set film, der kun er udgivet på obskure vhs-kassetter eller er blevet vist en enkelt gang på australsk fjernsyn for 20 år siden...
Det ser dog ud til, at Dr. Hichcock udkommer for første gang på dvd i Italien i næste måned. Sandsynligvis uden undertekster, men med lidt snilde skulle det kunne lade sig gøre at lave sine egne. Jeg håber bare, at dvd'en bliver flot.
#690 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"