Gravatar

#3591 filmz-Bruce 15 år siden

#3589 Ja :)

#3590 Falskmøntnerne vil jeg tro, eftersom det hedder falskmøntneri.

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3592 evermind 15 år siden

#3589 Jeg må indrømme, at jeg holder med bruce her. Man kan ganske enkelt gå hen og blive godt gammeldags træt af majonæse og jogurt ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3593 mr gaijin 15 år siden

honodelloce (3590) skrev:
falskmøntnerene

Falskmøntnerne.

Men jeg er usikker på, om ordet forfalsker (eller er det forfalskner?) er af nyere dato. Hvilket ord har man ellers brugt om folk, der lavede dokumentfalsk eller forfalskede kunstværkere?

Edit: Nu har jeg tjekket det. Det hedder en falskner. Så den rette titel burde være "Falsknerne", da hovedpersonen i filmen både forfalsker penge og dokumenter.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3594 Bony 15 år siden

mr gaijin (3593) skrev:
Hvilket ord har man ellers brugt om folk, der lavede dokumentfalsk eller forfalskede kunstværkere?

En slyngel! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3595 mr gaijin 15 år siden

Bony (3594) skrev:
En slyngel! :)

Hehe :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3596 Thomsen 15 år siden

Slubbert! Fusentast!

Jeg er helt med Bruce her. Jeg plejer at være rimelig large (for nu at blive i det nydanske) med sådan noget, men titler kan af en eller anden grund irritere mig vanvittigt. Helt galt er det, når nogen formaster sig til at bruge apostrof i genitiv i en titel. Jeg husker stadigt med gru TV3's gigantiske billboards i byen for talkshowet "Line's"!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3597 filmz-Narniabæver 15 år siden

Sonic Mega Collection og Dreamfall.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#3598 fazz 15 år siden

Pans Labyrinth BD
Edward Scissorhands BD
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#3599 Guts 15 år siden

Edward Scissorhands (BD)
Dark City - Directors Cut (BD)
Mænd der hader kvinder (BD)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#3600 evermind 15 år siden

#3599 Oh, glæd dig til Dark City - Director's Cut på BD. Jeg er i skrivende stund lige blevet færdig med at se den, og jeg må sige, det er et superbt billede!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: