Gravatar

#3741 Åkepool 16 år siden

Det håber jeg de har gjort :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3742 wimmie 16 år siden

Vi havde kun 2 kufferter med hver a hhv. 10 og 16 kg, så vi købte en ekstra kuffert derovre. Den vejede på hjemturen 15 kg. Vi måtte have 2 kufferter a 22 kg med hver, så vi var langt fra grænsen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3743 Thomsen 16 år siden

#3740 - For at det ikke skal være løgn, så er min fætter og hans kone begyndt på det trick. De tager gerne til Miami en gang om året i forbindelse med nogle af de store "special sales", hvor der er yderligere rabat, fx i forbindelse med Halloween, og har ikke andet tøj på, end det de kommer i og ét sæt skiftetøj. Og så fylder de ellers de tomme kufferter op med billigt tøj fra outlets m.m.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3744 davenport 16 år siden

Sidst jeg var i US købte jeg sådan en vadsæk som amerikanske soldater har til ALLE deres ejendele, som jeg fyldte med stuff. Den vejede lige hvad den måtte....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3745 dyg 16 år siden

#3743 - Jeg købte en ny taske ved mit sidste US-besøg, ellers havde jeg heller ikke fået alt mit nye tøj med hjem.

For at få tråden på rette spor igen... Fra Stereo Studio:
Mad Max
The Fly (1958)

og sidst, men ikke mindst: Død Snø!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3746 dyg 16 år siden

Og fra Play:
Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1932 & 1941)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3747 pulse83 16 år siden

Fra CDON:

Hunger (BD)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#3748 Slettet Bruger [4145500452] 16 år siden

Knowing (BD) fra play og Hot Fuzz (BD) fra axelmusic.
Gravatar

#3749 filmz-Utyske 16 år siden

Fra Play: Red Dawn (dvd)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3750 wimmie 16 år siden

Hvordan kunne jeg glemme at jeg også kom hjem med Slumdog Millionaire på BD for 100 kr :)
Pakkede lige de nye film ud og kom til at se at jeg slet ikke fik den skrevet på listen.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: