Harry Potter 1 + 2 (HDDVD) Bourne 1 + 2 + 3 (HDDVD) Leaving Las Vegas (HDDVD) Deer Hunter (HDDVD)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Billedet ser ud til at være identisk med den tyske udgivelse og det er bestemt ikke dårligt, lyden er blevet piftet lidt op, da den australske har DTS-HD MA og den tyske "kun" har DTS-HD Hi-res. Den har naturligvis engelske undertekster, hvor den tyske kun har tyske.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
I den anledning, vil jeg lige spørge jer der har forstand på det:
Hvad sker der helt præcis, hvis jeg ikke afhenter filmen? Slipper jeg så for at betale? Bliver filmen sendt tilbage til Play? Får jeg, hvis det er tilfældet, så automatisk mine penge tilbage fra Play?
So, at last we meet for the first time for the last time.
#3758 Jeg har gjort det et par gange. Posthuset sendte pakkerne tilbage til afsender. Jeg slap for at betale og kunne give fingeren til PostDK. Afsender sendte tilbage til mig. Gik igennem og alle var glade! Ved ikke om det er proceduren hver gang.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3751 fazz 16 år siden
1 Stk HD-DVD afspiller
Harry Potter 1 + 2 (HDDVD)
Bourne 1 + 2 + 3 (HDDVD)
Leaving Las Vegas (HDDVD)
Deer Hunter (HDDVD)
#3752 MouseMickey 16 år siden
#3753 fazz 16 år siden
700,- med HDMI kabel og Fragt.
#3754 evermind 16 år siden
Skatteplaneten - 50 kr.
#3755 filmz-Utyske 16 år siden
Der Baader Meinhof Komplex (BD)
Billedet ser ud til at være identisk med den tyske udgivelse og det er bestemt ikke dårligt, lyden er blevet piftet lidt op, da den australske har DTS-HD MA og den tyske "kun" har DTS-HD Hi-res. Den har naturligvis engelske undertekster, hvor den tyske kun har tyske.
#3756 jessup 16 år siden
#3757 filmz-Bruce 16 år siden
#3756 Stor film!!!
#3758 Åkepool 16 år siden
I den anledning, vil jeg lige spørge jer der har forstand på det:
Hvad sker der helt præcis, hvis jeg ikke afhenter filmen?
Slipper jeg så for at betale?
Bliver filmen sendt tilbage til Play?
Får jeg, hvis det er tilfældet, så automatisk mine penge tilbage fra Play?
#3759 filmz-Bruce 16 år siden
#3760 Åkepool 16 år siden