Ja, jeg synes sgu også jeg har fortjent det - jeg fik den på baggrund af at jeg var med til at starte noget central-bemanding op; hvilket var det mest utaknemmelige arbejde jeg nogensinde har lavet. Det holdt også kun i 4 måneder men jeg var ombord hele perioden trods at jeg flere gange havde sure folk på nakken der ikke havde fået deres vilje ang. frihed og ferie.
never again!
Desværre dækker den bonus ikke engang det underskud vi kommer ud af september med.
Modtog i dag:
brev fra banken om at vi venligst bør dække vores overtræk... :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3781 elwood 16 år siden
There's a 106 miles to chicago, we got a full tank of gas half a pack of cigarettes, it's dark and we wearing sun glasses...
Hit it!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3782 Steffan Rasmussen 16 år siden
The Day After Tomorrow (BD)
Stand By Me (DVD)
#3783 evermind 16 år siden
Hvorfor sker sådan noget aldrig på mit arbejde? Åh, det offentlige ... derfor. :(
#3784 filmz-Bruce 16 år siden
Fra Amazon.uk:
Sunrise - BD
Silverado - BD
#3785 filmz-Utyske 16 år siden
#3786 pulse83 16 år siden
Shaun of the Dead (BD)
Hot Fuzz (BD)
#3787 wimmie 16 år siden
Ja, jeg synes sgu også jeg har fortjent det - jeg fik den på baggrund af at jeg var med til at starte noget central-bemanding op; hvilket var det mest utaknemmelige arbejde jeg nogensinde har lavet. Det holdt også kun i 4 måneder men jeg var ombord hele perioden trods at jeg flere gange havde sure folk på nakken der ikke havde fået deres vilje ang. frihed og ferie.
never again!
Desværre dækker den bonus ikke engang det underskud vi kommer ud af september med.
Modtog i dag:
brev fra banken om at vi venligst bør dække vores overtræk... :/
#3788 Slettet Bruger [4145500452] 16 år siden
#3789 HonoDelLoce 16 år siden
Så spørg liiiiiiiige om jeg har ondt i dag! :D
#3790 chronaden 16 år siden