Igår havde jeg 138,- på min konto, i dag 9000,- Fik feriepenge. Det undrer mig bare, at jeg bad om penge for 4 dage, og de har udbetalt for 8. Det er lidt træls, for som alle andre normale mennesker, ved jeg jo godt at de er brugt, når jeg holder min næste ferie, og dermed kommer til at mangle dem der.. Men alt i alt godt, for jeg var vitterlig flad. Og det samme var Obersten. Hun fik også penge i dag, så den 24.9 har vi pludselig godt 20k på kontoen... Det hjælper på sagerne!
Ellers modtog den lille en overflod af gaver igår. Desværre respekterede ingen, at jeg havde bedt om rudolf steiner inspireret legetøj, der ikke larmer, så nu flyder huset af forskellige anordninger, der larmer som demonstranter i Teheran på en varm dag..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ellers modtog den lille en overflod af gaver igår. Desværre respekterede ingen, at jeg havde bedt om rudolf steiner inspireret legetøj, der ikke larmer, så nu flyder huset af forskellige anordninger, der larmer som demonstranter i Teheran på en varm dag..
Der er jo ikke noget sjovt ved at have venner, der får børn, hvis man ikke kan torturere dem ved at give børnene larmende legetøj. Problemet bliver bare, at de sikkert hævner sig, når man selv får børn.
De unge forældrer stolt og overdrevet stemme "nøjjj hva en elguitar fra din faster og onkel, der også kan sige som en laser pistol, en rumfærge, Arnold, lastbil.... maskinegevær... håndgranat?" .... suk.
hehe ja man kender udemærket det her "fantastiske" legetøj, som de smjå self. ikke kan ligge fra sig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3791 HonoDelLoce 16 år siden
Det er heldigvis langt fra så slemt nu, som da jeg lige stod op.. Håber på quick recovery, for der er kamp i morgen aften.. :)
#3792 Steffan Rasmussen 16 år siden
Star Trek Enterprise Sæson 1, 2, 3 og 4
#3793 davenport 16 år siden
Fik feriepenge. Det undrer mig bare, at jeg bad om penge for 4 dage, og de har udbetalt for 8. Det er lidt træls, for som alle andre normale mennesker, ved jeg jo godt at de er brugt, når jeg holder min næste ferie, og dermed kommer til at mangle dem der..
Men alt i alt godt, for jeg var vitterlig flad. Og det samme var Obersten.
Hun fik også penge i dag, så den 24.9 har vi pludselig godt 20k på kontoen...
Det hjælper på sagerne!
#3794 filmz-Utyske 16 år siden
Fra Pacific: Superman/Batman: Public Enemies (BD)
#3795 mr gaijin 16 år siden
Der er jo ikke noget sjovt ved at have venner, der får børn, hvis man ikke kan torturere dem ved at give børnene larmende legetøj. Problemet bliver bare, at de sikkert hævner sig, når man selv får børn.
#3796 Kruse 16 år siden
A Decade Under the Influence (En dokumentar som undersøger 70'erne som et vendepunkt for amerikanske film)
Fra CDWOW.COM:
Rocky
Fra Stereo Studie:
Mississippi Burning
The Day of the Jackal
Woyzeck
The Last Detail
#3797 elwood 16 år siden
De unge forældrer stolt og overdrevet stemme "nøjjj hva en elguitar fra din faster og onkel, der også kan sige som en laser pistol, en rumfærge, Arnold, lastbil.... maskinegevær... håndgranat?" .... suk.
hehe ja man kender udemærket det her "fantastiske" legetøj, som de smjå self. ikke kan ligge fra sig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3798 Åkepool 16 år siden
Bobby.
#3799 Neslom 16 år siden
#3800 Notional 16 år siden