Gravatar

#3801 filmz-Bruce 16 år siden

Fra Amazon

Hannibal Lector trilogy - BD
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3802 Steffan Rasmussen 16 år siden

Fra Play:

Slumdog Millionaire (BD)
Valkyrie (BD)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3803 Yoda 16 år siden

Fra CDON:

- The Fly (BD)

Fra AxelMusic:

- The Silence of the Lambs (BD)
- How the West Was Won (BD)
- The Wild Bunch (BD)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3804 Benway 16 år siden

#3803 The Wild Bunch (BD)

Ah Slowmotion skud af sprøjtende blod i HD. Sweet. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3805 Yoda 16 år siden

Ja, det bliver godt - håber jeg!

Har ikke set den før, og det er endog også mit første møde med Sam Peckinpah, så jeg glæder mig :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3806 Benway 16 år siden

#3805 Okay. Så har du ganske rigtigt noget at glæde dig til. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3807 Antlion 16 år siden

Benway, har du fået bestilt "La Tête contre les murs"? MoC udgav den jo for et par dage siden - samme dato som BD-udgivelsen af "Sunrise". :)

Gravatar

#3808 Benway 16 år siden

#3807 Ah suk. Midlerne og tiden strækker slet ikke til alle de film, jeg gerne ville erhverve, men den ser godt nok fristende ud. :)
Gravatar

#3809 Antlion 16 år siden

#3808:

Jeg glæder mig i hvert fald meget til at gense den! Udgivelsen er måske ikke ligeså spændende som "Sunrise", men filmen... :)
Gravatar

#3810 Benway 16 år siden

#3809 MoCs kommende Complete Fritz Lang Mabuse Box ser også virkelig spændende ud. Det ville være alle tiders at få set det hele.

Skriv ny kommentar: