#4261 Glæder mig særlig meget til at se Amarcord i Criterion-udgaven. Det er en umådelig flot film, så jeg har høje forventninger til synet. Den må da næsten også være en oplagt kommende BD-udgivelse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#4262 Ingen tvivl. Og transferet er så nyrestaureret, at jeg tror den er i HD klasse. Der er ingen af de italienske klassikere ude på HD endnu, såvidt jeg ved. Jo Cinema Paradiso, men j en ret dårlig udgave og ikke directors cut (mener jeg).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4255 Du kan roligt glæde dig til den. Fascinerede film og min favorit af de Resnais-film, jeg har set, selvom både "La vie est un roman" og "L'amour à mort" burde være mere kendte, end de er.
#4258 Tak for det, og din fangst i dag fortjener ligeledes et tillykke. Glæder mig til min "GWTW" dukker op, selvom jeg nu er hoppet på den britiske "økonomi"-udgave.
#4260 Lækker gevinst. Jeg skal vist på besøg i Odense i weekenden. ;) Forresten må du godt lige skrive lidt om, hvad du synes om "Il bidone", når du får den set, da jeg personligt er helt vild med den.
#4263 Faktisk er italienske klassikere vel indtil videre ok repræsenterede i HD-udgaver takket være BFI: Red Desert, fire Pasolini-film, samt mesterværket, der tårner over de andre, "The Leopard", som posten i øvrigt gerne snart måtte komme frem med. Og så er der altid "8½" at se frem til i januar. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#4263 Du har helt ret. Jeg glemte helt Pasolini og Red Desert. Utilgiveligt!!! :( The Leopard har da ikke udgivelsesdato endnu ... eller? Men ja, 8½ ryger direkte i kassen!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4260 - Lækre sager! Den restaurerede udgave af AMACORD er fantastisk, og så er det jo en dejlig, dejlig film. Jeg må også ha' købt mig noget mere Fellini snart. :-)
Fra Play:
See No Evil (alias Blind Terror, 1971) - endnu en gensendelse af en af de dvd'er, som posten tyvstjal i sidste måned
#4261 filmz-Bruce 16 år siden
#4262 Benway 16 år siden
#4263 filmz-Bruce 16 år siden
#4264 rockysds 16 år siden
Du kan roligt glæde dig til den. Fascinerede film og min favorit af de Resnais-film, jeg har set, selvom både "La vie est un roman" og "L'amour à mort" burde være mere kendte, end de er.
Tak for det, og din fangst i dag fortjener ligeledes et tillykke. Glæder mig til min "GWTW" dukker op, selvom jeg nu er hoppet på den britiske "økonomi"-udgave.
Lækker gevinst. Jeg skal vist på besøg i Odense i weekenden. ;) Forresten må du godt lige skrive lidt om, hvad du synes om "Il bidone", når du får den set, da jeg personligt er helt vild med den.
Faktisk er italienske klassikere vel indtil videre ok repræsenterede i HD-udgaver takket være BFI: Red Desert, fire Pasolini-film, samt mesterværket, der tårner over de andre, "The Leopard", som posten i øvrigt gerne snart måtte komme frem med. Og så er der altid "8½" at se frem til i januar. :)
#4265 filmz-Bruce 16 år siden
#4266 Benway 16 år siden
Du er naturligvis altid velkommen til at kigge forbi Odense. :)
#4267 rockysds 16 år siden
Uanset hvad, insisterer du på at adressere dig selv. En evig kilde til spredning af godt humør. ;)
Might just take you up on that offer. :)
#4268 filmz-Bruce 16 år siden
#4269 Thomsen 16 år siden
Fra Play:
See No Evil (alias Blind Terror, 1971) - endnu en gensendelse af en af de dvd'er, som posten tyvstjal i sidste måned
Fra Something Weird Video:
Terror Creatures From the Grave (alias 5 tombe per un medium, 1965) - DVD-R
#4270 Benway 16 år siden