#4251 De tre, jeg tidligere har set, (The General, The Man Who Fell to Earth og The Third Man), er jeg i hvert fald overbevist om, vil give herlige gensyn og resten har jeg set ganske meget frem til.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#4553 Jeg er i hvert fald aldrig tidligere over en Resnais-film, jeg ikke kunne lide, men jeg er endnu kun bekendt med hans film fra den første halvdel af 80'erne, samt "On connaît la chanson" og "Nuit et brouillard", så der er et hul at fylde ud blandt hans mest velrenommerede film, der skal fyldes, hvilket jeg ser meget frem til. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#4254 Jeg har heller aldrig set en Resnais-film, jeg ikke kunne lide, men jeg har stadig en del til gode. Ebert har netop tilføjet "Mon oncle d'Amerique" til sin great movies-liste, så den står højt på ønskelisten.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Du skulle simpelthen bare have Third Man på begge formater? :D
Ja. Den er jo udgået, og jeg har ikke BD endnu, selvom jeg da regner med at anskaffe mig det engang. Jeg vil helst ikke stå i en situation, hvor jeg ikke kan få fat på den (eller skal betale en mindre formue for den på eBay). Og hvis jeg aldrig får opgraderet til BD, så kan jeg nok sælge den igen. Criterions plejer at holde deres værdi rimeligt godt.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Trick'r'Treat - BD The Counterfeiters - BD A Wonderful Life - BD The General - BD
Og sidst og størst, årets uden tvivl fedeste udgivelse
Gone With The Wind - BD
I en MODBYDELIG flot boks, med rød plys, lækker bog og en masse lækre sager, lige gennem tolden. Puha, denne udligner Hitchcocks Masterpiece Collection box. Den er langt mere kvalitetspræget, end jeg havde troet! Mums!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Efter at have set The Thick of it flere gange vill jeg have et gensyn med Yes minister og købte The Complete Yes Minister og Yes Prime Minister fra Amazon - super godt pakket - boksen plastet fast i kassen og luftplast for oven. Selvom det skulle være lidt dyrere vil jeg overveje at købe den næste boks fra Amazon - synes ofte bokse får et klem.
#4251 Benway 16 år siden
#4252 rockysds 16 år siden
De tre, jeg tidligere har set, (The General, The Man Who Fell to Earth og The Third Man), er jeg i hvert fald overbevist om, vil give herlige gensyn og resten har jeg set ganske meget frem til.
#4253 Benway 16 år siden
#4254 rockysds 16 år siden
#4255 Benway 16 år siden
#4256 Thomsen 16 år siden
Ja. Den er jo udgået, og jeg har ikke BD endnu, selvom jeg da regner med at anskaffe mig det engang. Jeg vil helst ikke stå i en situation, hvor jeg ikke kan få fat på den (eller skal betale en mindre formue for den på eBay). Og hvis jeg aldrig får opgraderet til BD, så kan jeg nok sælge den igen. Criterions plejer at holde deres værdi rimeligt godt.
#4257 filmz-Utyske 16 år siden
#4258 filmz-Bruce 16 år siden
Tillykke :)
Fra ArkivMusik tror jeg:
Where Eagles Dare - Soundtrack
Og fra DVDPacific:
Trick'r'Treat - BD
The Counterfeiters - BD
A Wonderful Life - BD
The General - BD
Og sidst og størst, årets uden tvivl fedeste udgivelse
Gone With The Wind - BD
I en MODBYDELIG flot boks, med rød plys, lækker bog og en masse lækre sager, lige gennem tolden. Puha, denne udligner Hitchcocks Masterpiece Collection box. Den er langt mere kvalitetspræget, end jeg havde troet! Mums!
#4259 jessup 16 år siden
Caught af Max Ophüls
#4260 Benway 16 år siden
Fra Axel:
Amarcord (Criterion Collection)
The White Shiek (Criterion Collection)
Fra Amazon:
Fellini-boksen (Ginger and Fred, Orchestra Rehearsal, And the Ship Sails On)
Il bidone