Gravatar

#4311 wimmie 16 år siden

Hvor meget måtte du slippe i alt?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4312 Highland Park 16 år siden

bruce (4302) skrev:
Forrest Gump - BD Sapphire Edition (som om det er en kvalitet, ovenpå Gladiator)

Husker jeg forkert, eller kan du faktisk ikke lide filmen?

Åkepool (4308) skrev:
#4288 - "Rædslernes grønne ø" er en klassiker af rang. Kan man bare købe den rundt omkring...

Det bør man kunne. Den er udgivet af danske Another World Entertainment og ser således ud:
http://anotherworldent.com/index.php?n=catalogue&a...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4313 dyg 16 år siden

#4311 - Hmm, omkring 400 tror jeg uden at være helt sikker.. Jeg "kørte bare kortet igennem" :)

Og nu har jeg lige fået en mail fra Play, hvor de siger, at mit kort ikke kan verificeres :S Jeg brugte den da ellers med samme kort-detaljer til bl.a. at købe Buckaroo Banzai til pakkelegen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4314 Åkepool 16 år siden

#4309 - Hvis de har den i TP Århus, så må de også ha' den i TP Rødovre. Kan du huske hvad den koster?

#4312 - Han kan vist godt lide filmen, bare ikke de tekniske specs på BD-udgaven, som jeg har forstået det.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4315 wimmie 16 år siden

Highland Park (4312) skrev:

Det bør man kunne. Den er udgivet af danske Another World Entertainment og ser således ud:
http://anotherworldent.com/index.php?n=catalogue&a...

Ja, sådan ser den nemlig ud...og forestil dig den søde ældre dame ved siden af mig der var ved at købe duplo til sit barnebarn, da jeg smækker denne på disken ;p

Nayze> Det lyder altså mærkeligt...men det er ikke første gang jeg har hørt det problem.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4316 Highland Park 16 år siden

#4314: Jeg kan bare huske, at bruce ved flere lejligheder har kritiseret filmen.

Den koster 50 kr. hos TP, og det lader til, at de har den på lager i Rødovre:
http://www.tpmusik.dk/detail.asp?bar=5709498010113

#4315: Haha, det må have været lidt af et syn. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4317 Åkepool 16 år siden

#4312 - Lækkert cover :)
Glæder mig til at gense den på et tidspunkt. Det er vel omkring 100 år siden jeg har set den, hvilket produktionsåret (1979) så modbeviser :)

#4316 - Godt arbejde, thanks ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4318 filmz-Bruce 16 år siden

Highland Park (4312) skrev:
Husker jeg forkert, eller kan du faktisk ikke lide filmen

Du husker ikke forkert. Ikke lide er så meget sagt. 6/10 i min bog, men jeg har på fornemmelsen, at min datter vil synes den er sjov.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4319 evermind 16 år siden

wimmie og nayze: Dejlige indkøb, I gør jer! :D Jeg får en bevæget lille tåre i øjenkrogen, når jeg læser om det ... eller også er det bare betændelse.

Jeg kan ikke lade være med at medgive visse af købene et par ord:

"Zombie"/"Zombi 2"/"Rædslernes grønne ø" er, som nayze skriver, fantastisk! Virkelig smukke og klamme, dejligt old school zombie-effekter, et godt pace og sin del klassiske og gustne scener! I'm loving it!

"The Serpent and the Rainbow"/"I gravens dybe stille ro" er en anderledes vinkel, en den zombiefilm sædvanligvis anvender og mere fokuseret på voodoo og baggrunden for zombiemyten. Desværre flipper den lidt ud til sidst og forlader sin ellers mere nedtonede og "realistiske" tilgang til begrebet, hvilket (så vidt jeg husker) virkede lidt fjollet så sent i filmen. Filmen har dog afgjort flere fine momenter, herunder scenen, hvor
hovedpersonen begraves levende, men lammet, med en fugleedderkop som eneste selskab i kisten.

"Let Sleeping Corpses Lie"/"The Living Dead at the Manchester Morgue" husker jeg som en fin film med et lidt langsomt pace, men flere gode scener, bl.a. flugten fra en skummel krypt, da de døde vågner, samt et ganske lækkert makeup-arbejde på zombierne. Jeg får helt lyst til at se den igen snart.

"Dead & Buried" er en finurlig sag, der beskæftiger sig med zombier i den oprindelige forstand, altså levende døde slaver/håndlangere, hvilket er usædvanligt efter 1968. Filmens handling er henlagt til den lille kystby, Potter's Bluff, hvor alle indbyggerne er usædvanligt høflige og smilende, praktisk talt selv mens de myrder dig på bestialsk vis. En hyggelig lille genrekrølle med et twist. :)

God fornøjelse med dem - og hold nu ikke zombie-aften uden mig! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4320 evermind 16 år siden

Orv, og så hev jeg også selv et par film hjem i dag ...

Fra Blockbuster:

Star Trek (BD) - den dér nye ...
Star Trek: The Motion Picture (dvd) - fulgte gratis med ovennævnte
The Untouchables (BD)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: