#4499 Hvis du i forvejen har set Director's Cut, er du så ikke flink lige at give en tilbagemelding om, hvorvidt den fungerer værre eller bedre med Tales of the Black Freighter-scenerne klippet ind?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Lidt fra Amazon's udsalg: Arrested Development - Complete Seasons 1-3 Steve McQueen Collection : The Great Escape / The Magnificent Seven / The Thomas Crown Affair / The Sand Pebbles Spaced - Definitive Collectors' Edition
Og fra Play: The Lost Boys
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#4499 Hvis du i forvejen har set Director's Cut, er du så ikke flink lige at give en tilbagemelding om, hvorvidt den fungerer værre eller bedre med Tales of the Black Freighter-scenerne klippet ind?
Jeg har set DC udgaven. Jeg synes enligt det fungerer fint, i forhold til DC udgaven er der et par samtaler mellem bladsælgeren og drengen der læser Tales of the Black Freighter. Kapitlerne i Tales of the Black Freighter følger temaerne fra den "primære handling".
Det er svært at sige om Tales of the Black Freighter gør filmen bedre, det er en fed historie, dog kunne den efter min mening sagtens være undladt, da den ikke som sådan bidrager med noget ekstra til handlingen
#4501 Wangsgaard 16 år siden
Control
The breakfast club (har ikke set den endnu og synes det var på tide)
#4502 chronaden 16 år siden
#4503 evermind 16 år siden
#4504 mr gaijin 16 år siden
Leon (BD)
The Fifth Element (BD)
Labyrinth (BD)
Crouching Tiger, Hidden Dragon (BD)
North by Northwest (BD)
Og et DVD-bokssæt:
Screen Legends med Orson Welles: Citizen Kane, Lady from Shanghai, A Man for all seasons, Waterloo.
#4505 filmz-Bruce 16 år siden
Alien Dobbelt Soundtrack
#4506 filmz-Narniabæver 16 år siden
Niko og de Flyvende Rensdyr (DVD)
Flatron Wide LC Monitor (24")
#4507 HonoDelLoce 16 år siden
I dag blev det til
He's Just Not That Into You (kærestens valg ;) )
Gran Torino
The Wrestler
Operation Valkyrie
Monsters VS Aliens
Bolt
Total Recall
Stargate
The Fog
De tre sidste var dog ikke fra brugtbørsen, men blot på tilbud..
Bolt og Monsters VS Aliens er til når brødrene kommer på besøg.
En pæn slat til 700kr, synes jeg :)
#4508 dyg 16 år siden
Arrested Development - Complete Seasons 1-3
Steve McQueen Collection : The Great Escape / The Magnificent Seven / The Thomas Crown Affair / The Sand Pebbles
Spaced - Definitive Collectors' Edition
Og fra Play:
The Lost Boys
#4509 Steve 16 år siden
Jeg har set DC udgaven. Jeg synes enligt det fungerer fint, i forhold til DC udgaven er der et par samtaler mellem bladsælgeren og drengen der læser Tales of the Black Freighter. Kapitlerne i Tales of the Black Freighter følger temaerne fra den "primære handling".
Det er svært at sige om Tales of the Black Freighter gør filmen bedre, det er en fed historie, dog kunne den efter min mening sagtens være undladt, da den ikke som sådan bidrager med noget ekstra til handlingen
#4510 filmz-Utyske 16 år siden
Den står p.t. og hygger sig med at installere Windows 7, derefter skal den selvfølgelig testes mht. afspilning af BD og HD DVD.