Gravatar

#9281 evermind 15 år siden

Kim var skam til stede in da houuuuse - på påskevisit fra La France! Men der blev ikke indspillet noget i går, det var diskussion af podcasten, hygge og filmkigning. :)

Meeen vi kan berolige de utålmodige med, at vi indspiller den nye episode på tirsdag. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9282 Takfornu 15 år siden

# 9281 Ja, det var ikke den dårligste måde at bruge sin Onsdag aften på :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9283 Bruce 15 år siden

#9279 Ja tak for sidst, det var godt at gå sat ansigter på, nu man efterhånden har snakket med hinanden "her" i 6-7 år :) Det var meget belejligt med påskeferiens start netop i går :)

Vor aftalte film for aftenen havde lip sync problemer, så det endte selvfølgelig op med en GP'er, Django med original Italiensk lyd og engelske undertekster, som ofte åbenbart ikke er det samme som siges i det engelske dub spor. Mærkeligt!

Jeg kan dog bekræfte, at evermind ikke havde lip sync problemer ... haha :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9284 evermind 15 år siden

Bruce (9283) skrev:
Jeg kan dog bekræfte, at evermind ikke havde lip sync problemer ... haha :)

Det var, fordi jeg troede, jeg sad i rummet, hvor ingen kunne høre mig snakke. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9285 Takfornu 15 år siden

... ohh dear ;) - Det er da endnu værre med visse gamle Hong Kong film ... der er det hele f***ed up både effektlyd, tale og det de siger... så når man ser dem i CC udgaver bliver de lige pludselig arthouse flicks ;)

Men summersummarum så var det en hyggelig aften :)
Gravatar

#9286 Bruce 15 år siden

#9284 Django nydes nok også bedst MED kommentarer :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9287 Takfornu 15 år siden

Måske kunne det være en niche til vores side ... alternative kommentarspor ... Viewer track, eller er det en del af BD Live Konceptet :)
Gravatar

#9288 elwood 15 år siden

Der er vidst nogle bestemte folk wimmie, og evermind er ret begejstret for der, vidst allerede har gjort dette 8-)

Men self. ikke på dansk.

Diamond in the rough holdet, som jeg kalder os, gør det også, vi optager os bare ikke... vi er ret generete 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9289 wimmie 15 år siden

elwood (9288) skrev:
Der er vidst nogle bestemte folk wimmie, og evermind er ret begejstret for der, vidst allerede har gjort dette 8-)

Jaaaaaa! MST3K :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9290 evermind 15 år siden

+1 :D

Nå, opdagede lige, at jeg havde glemt at pakke en film ud fra et indkøb tidligere på ugen, så hermed ...

Fra TP:

Better Off Dead - 10 kr. :)

Skriv ny kommentar: