Gravatar

#9291 wimmie 15 år siden

evermind (9290) skrev:
+1 :D

Nå, opdagede lige, at jeg havde glemt at pakke en film ud fra et indkøb tidligere på ugen, så hermed ...

Fra TP:

Better Off Dead - 10 kr. :)

Jaaaaaaaaaaaaaaaa! :D

Har du set den?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9292 evermind 15 år siden

Det er maaaange år siden, vi taler sådan mens jeg stadig boede hos mine forældre-agtigt længe siden. Men jeg husker den som god, bl.a. morede jeg mig vist nok ret meget over en knægt, der bliver ved med at terrorisere ham for en gæld på 2 dollars!!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9293 Åkepool 15 år siden

I want my 2 dollars!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9294 Takfornu 15 år siden

Ganske underholdende film og så til 10 kr. - :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9295 wimmie 15 år siden

BBBB

Day of the Dead 2 (!): Contagium

- Er ret glad for at jeg kun gav en 10'er for den, for har lige tjekket dens flotte IMDB-rating på 2,3 ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9296 Steffan Rasmussen 15 år siden

Fra BBBB:

Mimic (DVD)

og så var jeg så heldig at finde Tomas Alfredsons forrige film, altså før Låt den rätte komma in, Fyra nyanser av brunt, også på DVD. Den er ellers OOP.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9297 Benway 15 år siden

#9296 Dejligt med "Fyra nyanser av brunt". Det er en rigtig god film. Danske Finn Nielsen har forøvrigt en herlig lille rolle som lidt vammel aldrende charmør. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9298 Steffan Rasmussen 15 år siden

Benway (9297) skrev:
#9296 Dejligt med "Fyra nyanser av brunt". Det er en rigtig god film. Danske Finn Nielsen har forøvrigt en herlig lille rolle som lidt vammel aldrende charmør. :)

Jep ... har set den før, men aldrig ejet den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9299 Kruse 15 år siden

Fra Amazon.co.uk:

Mad Men: Season Threee (BD)
The Offence
Jean Pierre Melville Collection (Bob Le Flambeur/Leon Morin Pretre/Le Doulos/Army of Shadows/Le Cercle Rouge/Un Flic)

Fra Stereo Studio:

Hot Fuzz (BD)
Sleepers (BD)
Valhalla Rising (BD)
Rec 2
Precious
Unbreakable
Ong Bak 2
Odd Man Out
Efter Brylluppet
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9300 Benway 15 år siden

#9299 Nice bunch. :) "The Offence" hører man sjældent nævnt, men jeg synes bestemt, den er fremragende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: