Men hardcore gorehounds vil nok blive skuffet. Man ser ikke rigtigt noget.
Jeg tror egentlig bare det var udfra at du selv talte om "gorehounds" i ovenstående at jeg skrev gore. Jeg har ikke set filmen, og vil ikke gøre mig klog på hvilken genre den ligger i. Men Brad Jones gjorde det helt klart at han fandt forstyrrende på et dybere niveau, og også et niveau dybere end der hvor det er en ros. Det er dog ikke hans reaktion alene, for han brød sig heller ikke om "Antichrist", som jeg anser som et mesterværk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Matt Damon action collection, som de fleste herinde efterhånden ved består af: Greenzone - BD. The Bourne identity - BD. The Bourne supremacy - BD. The Bourne ultimatum - BD.
#9441 Kiksmann 14 år siden
Spatacus
Green Zone
Coraline
Alle på BD
#9442 Collateral 14 år siden
Jeg tror egentlig bare det var udfra at du selv talte om "gorehounds" i ovenstående at jeg skrev gore. Jeg har ikke set filmen, og vil ikke gøre mig klog på hvilken genre den ligger i. Men Brad Jones gjorde det helt klart at han fandt forstyrrende på et dybere niveau, og også et niveau dybere end der hvor det er en ros. Det er dog ikke hans reaktion alene, for han brød sig heller ikke om "Antichrist", som jeg anser som et mesterværk.
#9443 Thomsen 14 år siden
#9444 Bruce 14 år siden
Lillepigen :)
#9445 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9446 Bruce 14 år siden
Selvhenter!
#9447 Takfornu 14 år siden
Herlig forsendelse ... gad vide om hvornår min kommer fra US of A ;)
#9448 Kruse 14 år siden
Pas på hun ikke bliver snuppet i tolden ;)
#9449 Åkepool 14 år siden
Matt Damon action collection, som de fleste herinde efterhånden ved består af:
Greenzone - BD.
The Bourne identity - BD.
The Bourne supremacy - BD.
The Bourne ultimatum - BD.
Starman - BD.
The Prestige - BD.
Sallows helte - BD.
Og til konen:
Tom Jones - Praise & blame.
#9450 Collateral 14 år siden