Gravatar

#9451 Sweetiebellefan 14 år siden

Genbrug:

Søvnløs I Seattle (VHS)
Det Femte Element (VHS)
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#9452 wimmie 14 år siden

Bruce (9444) skrev:
Fra Dragør:

Lillepigen :)

Tillykke - har også kun hørt rosende ord herinde ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9453 BN 14 år siden

Åkepool (9449) skrev:
For mit gavekort til TP:

Matt Damon action collection, som de fleste herinde efterhånden ved består af:
Greenzone - BD.
The Bourne identity - BD.
The Bourne supremacy - BD.
The Bourne ultimatum - BD.

Starman - BD.

Hvis det blege ansigt på mit profilbillede et kort sekund lyser rødt, er det på grund af ren misundelse ...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9454 IK 14 år siden

BN (9453) skrev:
Hvis det blege ansigt på mit profilbillede et kort sekund lyser rødt, er det på grund af ren misundelse ...

BN, Jeg har en glædelig nyhed. Boksen koster kun 200 kr. :)
Gravatar

#9455 BN 14 år siden

IK (9454) skrev:
BN, Jeg har en glædelig nyhed. Boksen koster kun 200 kr. :)

Ja, det ved jeg. Det er billigt. Men min "misundelse" dækker også over, at jeg endnu ikke har fået anskaffet mig en blu-ray afspiller (hvortil jeg i øvrigt også gerne vil have et bedre og større tv end vores nuværende gamle, 32" Sony-tv). ;-)
Gravatar

#9456 IK 14 år siden

Du kan jo købe boksen nu og se filmene, når du får anskaffet dig en BD-afspiller. Om ikke så længe udkommer Star Wars og Ringenes Herre på BD, og dem vil du da gerne eje ikk. ;) De er trods alt blandt dine favoritter. ;p
Gravatar

#9457 BN 14 år siden

IK (9456) skrev:
Du kan jo købe boksen nu og se filmene, når du får anskaffet dig en BD-afspiller. Om ikke så længe udkommer Star Wars og Ringenes Herre på BD, og dem vil du da gerne eje ikk. ;) De er trods alt blandt dine favoritter. ;p

Mjah, det er jo fristende. Tror dog først, der er penge til det om 19 dages tid. :-(
Gravatar

#9458 Thomsen 14 år siden

Et par blandede goodies i dag...

Fra subdvd.com/ Njuta Film i Sverige:

PETS (Code Red) - OOP

Fra artusfilms.com:

IL CASTELLO DEI MORTI VIVI alias CASTLE OF THE LIVING DEAD (1964)

PETS er vaskeægte, amerikansk sexploitation fra 1970'erne, om en excentrisk samler, der vil udvide sin samling af "skønne ting" med et par letpåklædte piger. Den har et ret godt ry, så jeg har været nysgerrig for at se den længe. Men desværre fik jeg bestilt den for sent, for ingen af forhandlerne kunne levere den til mig, da den nu er udgået. Der er kun trykt sølle 750 eksemplarer, så den er allerede nu temmelig svær at finde til en ordentlig pris - hvis man da overhovedet kan få fat på den. Der er fx ingen, der sælger den på eBay for tiden.

Heldigvis viste svenske subdvd.com at have et enkelt eksemplar tilbage på lager, så det tog jeg med, da jeg alligevel skulle bestille den nordiske dvd-udgave af A SERBIAN FILM (som de så til gengæld ikke har leveret endnu).

CASTLE tilhører en af mine absolutte yndlingsgenrer: De gotiske gysere fra 1960'erne. Det er en fin film med Christopher Lee i en af rollerne, og så har den oven i købet Donald Sutherland med i sine første krediterede filmroller. "Roller" i flertal, fordi han både spiller dobbeltrollen som soldat og heks.

Jeg har kun set filmen som bootleg fra en gammel tv-visning, men den blev endeligt udgivet for første gang på dvd i Italien i januar. Den udgave skulle have nogle synkroniseringsproblemer på det engelske lydspor, der dog skulle være rettet på den franske udgave fra Artus, som jeg har købt.

Jeg glæder mig vildt til at se den i en ordentligt version.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9459 misuma 14 år siden

The Silent House til 79 kr.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9460 Åkepool 14 år siden

BN (9453) skrev:

He he :)

Forsinket fødselsdagsgave fra min arbejdsgiver:

Back to the future trilogy - BD.
Gavekort til Fona på 150,-
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: