Billedet er fuldstændigt som jeg forventede. Skarpt, grainy og generelt meget film-agtigt. En fornøjelse at se på. Lyden har også fået et pænt hak opad i kvalitet og selve tin-coveret er super-lækkert. Så generelt en herlig udgivelse. :)
Så vidt jeg kan forstå er der kun engelske subs på UK versionen og altså ikke danske - er det noget du lige kan slå fast for mig endnu engang for lige at være 110% sikker?
#954 Nej, coveret er i fin stand. Dog var min forrige tin-udgivelse (Reservoir Dogs, BD) sendt fra dvd.co.uk fuldstændig mast flad, så det handler mere eller mindre om held. Jeg syntes generelt standarden for indpakning fra DVD-webshops er ringe, så jeg har svært ved at anbefale nogen. BoB udgivelsen er dog rimelig solidt bygget.
#955 Hvis det er mig du spørger (#935?), så er der ikke DK subs på BoB udgivelsen. Der er dog engelske + diverse. Men ingen nordiske.
#951 pulse83 16 år siden
Band of Brothers (BD)
#952 DarkLight 16 år siden
#953 pulse83 16 år siden
Billedet er fuldstændigt som jeg forventede. Skarpt, grainy og generelt meget film-agtigt. En fornøjelse at se på. Lyden har også fået et pænt hak opad i kvalitet og selve tin-coveret er super-lækkert. Så generelt en herlig udgivelse. :)
#954 Notional 16 år siden
Nogen butikker i kan anbefale hvad god indpakning angår?
Modtag idag Fallout 3 Collector's Edition PC fra england med en lille bule man næsten ik kan se. I orden når jeg har sparet 250kr.
#955 McPeter 16 år siden
Så vidt jeg kan forstå er der kun engelske subs på UK versionen og altså ikke danske - er det noget du lige kan slå fast for mig endnu engang for lige at være 110% sikker?
#956 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#957 pulse83 16 år siden
#955 Hvis det er mig du spørger (#935?), så er der ikke DK subs på BoB udgivelsen. Der er dog engelske + diverse. Men ingen nordiske.
#958 McPeter 16 år siden
#959 Åkepool 16 år siden
Iron man: Special collector's edition.
#960 McPeter 16 år siden