#961 - Hvor længe var din pakke undervejs fra Play ca? Jeg har en pakke til 100kr sendt d.1.nov som stadig ikke er kommet så har netop overvejet om tolderne er på jagt inden årsregnskabet lukkes... Derudover har jeg også en håndfuld blu-rays på vej også fra play men de er først lige sendt. Skod...
Rumrejsen År 2001 Ondskabens Hotel Full Metal Jacket
Mystic River Empire of the Sun (2-Disc Special Edition) The Color Purple Gøgereden (2-Disc Special Edition)
Har ikke set nogen af dem før, og det er sikkert ikke de bedste udgivelser af Kubricks film, men til 29,95 pr. stk, så ville jeg gerne stifte bekendtskab med dem.
#964 - det var eddermame en god omgang film, det der...har ikke set Color Purple, men resten kan du glæde dig til. Og det er også alle film, der kan ses flere gange...
Var lige forbi Stereo Studio(i arbejdstiden), og det blev til(for i alt 400 kr):
Gys i Blomsterbutikken(1960) Samaritan Girl The Woodsman Thank You For Smoking til 25 kr./stk.
Grimme, Dumme og Beskidte De Elskende Fra Pont-Neuf Soldaten og Jenny 3 for 100
Dykkerklokken og Sommerfuglen Den Forbudte By Rescue Dawn American History X til 50 kr./stk.
#967 Ja, der er nogle temmelig gode tilbud for tiden. Jeg fangede også lige "Lady Vengeance" dobbelt-disk (25), "Samaritan Girl" (25) og "Dykkerklokken og Sommerfuglen" (50) i går, selv om jeg egentlig kun var gået derind for at købe en CD til min kæreste. Alle tre topfilm. Men alligevel lidt spildt, da jeg alligevel vil købe de to af dem på Blu-Ray, når jeg begynder at tjene menneskepenge.
#961 pulse83 16 år siden
The Omen Trilogy (BD) + toldopkrævning på 251 kr.
Dermed har jeg brugt over 500 kr. på told indenfor de sidste tre dage. Det er perverst!
#962 McPeter 16 år siden
#963 pulse83 16 år siden
#964 Herrguth 16 år siden
Rumrejsen År 2001
Ondskabens Hotel
Full Metal Jacket
Mystic River
Empire of the Sun (2-Disc Special Edition)
The Color Purple
Gøgereden (2-Disc Special Edition)
Har ikke set nogen af dem før, og det er sikkert ikke de bedste udgivelser af Kubricks film, men til 29,95 pr. stk, så ville jeg gerne stifte bekendtskab med dem.
#965 dyg 16 år siden
Sold Out: A Threevening with Kevin Smith
Kom nu da!
#966 DarkLight 16 år siden
Modtog heller IKKE "Sold Out". 10 dage undervejs.
#967 Skeloboy 16 år siden
Var lige forbi Stereo Studio(i arbejdstiden), og det blev til(for i alt 400 kr):
Gys i Blomsterbutikken(1960)
Samaritan Girl
The Woodsman
Thank You For Smoking
til 25 kr./stk.
Grimme, Dumme og Beskidte
De Elskende Fra Pont-Neuf
Soldaten og Jenny
3 for 100
Dykkerklokken og Sommerfuglen
Den Forbudte By
Rescue Dawn