Jeg fik en mail fra Amazon den 20/6 at I Am Number Four var sendt og jeg modtog den allerede i dag. Godt gået Amazon.
Jeg synes det er svært uforudsigeligt med amazon.. Nogle forsendelser er her 2-3 dage efter de er afsendt - andre gange tager det flere uger.. Jeg forstår det nicht..
Især da der jo ikke er told-risiko.. Jeg kunne forstå, hvis pakken lå og ventede på et told-kontor et sted..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#9834 - Efter min erfaring kommer det meget an på, hvilket lager de sender fra, og hvilken forsendelsesmetode, man har valgt. Hvis man bruger deres Free Shipping-mulighed, så anfører de jo, at det tager en dag ekstra, før varen afsendes. Men jeg har selv oplevet, at der kan gå op til en uge, før de sender, selvom det er en lagervare, hvor i mod de gerne sender indenfor 24 timer, hvis man har betalt for porto.
Jeg har også ladet mig fortælle, at der er ventetid på internationale forsendelser hos Royal Mail, fordi de - ligesom USPS - tjekker meget mere grundigt, efter der var den der sag, hvor nogen havde forsøgt at sende små bomber med posten.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Dog er alle mine forskellige oplevelser med samme forsendelses-metode (standard), da jeg kun har brugt free shipping på to ordrer (hvoraf den 2. blev lagt i går :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#9831 misuma 14 år siden
#9832 dyg 14 år siden
#9833 misuma 14 år siden
#9834 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg synes det er svært uforudsigeligt med amazon.. Nogle forsendelser er her 2-3 dage efter de er afsendt - andre gange tager det flere uger.. Jeg forstår det nicht..
Især da der jo ikke er told-risiko.. Jeg kunne forstå, hvis pakken lå og ventede på et told-kontor et sted..
#9835 Thomsen 14 år siden
Jeg har også ladet mig fortælle, at der er ventetid på internationale forsendelser hos Royal Mail, fordi de - ligesom USPS - tjekker meget mere grundigt, efter der var den der sag, hvor nogen havde forsøgt at sende små bomber med posten.
#9836 HonoDelLoce 14 år siden
Dog er alle mine forskellige oplevelser med samme forsendelses-metode (standard), da jeg kun har brugt free shipping på to ordrer (hvoraf den 2. blev lagt i går :) )
#9837 Bony 14 år siden
Eddie Vedder - Into The Wild - CD!
Ponyo ved klippen på havet (Gake No Ue No Ponyo) - DVD!
Et par røvdyre Diesel baggy jeans - KLÆDER!
#9838 evermind 14 år siden
Uh-oh, hvad nu??
#9839 Neranders 14 år siden
Den film kan veje op for samtlige halvdårlige nyheder du har modtaget.
"That's rough, buddy."
#9840 evermind 14 år siden