Det er en jo en fed stak film du har fået købt. Lagde specielt mærke til Nighthawks, som du meget gerne må skrive lidt om, når du får tid. :)
Herrguth (9829) skrev:
Fra amazon.co.uk:
The L Word - Season 5
Yes! Det er sgu fedt at se, at du holder fast i serien. I sæson 5 sker der noget ganske interessant ved det, at Illene Chaicen og co. laver den røde tråd i handlingen som en meta vinkel på serien og tager, med en god portion ironi, et kritisk og selvkritisk blik på filmbranchens repræsentation af kvinder og i særdeleshed lesbiske. Glæd dig også til at se Catherine Keeners søster, Elizabeth Keener, som sæson 5's skurk, den mafiosoagtige Dawn Denbo. Alene måden hun introducere sig selv og sin kæreste på er stærkt underholdende. Og så er det også i denne sæson, at Jenny Schecter definitiv taber småkagerne og får storhedsvanvid. Shanes road to redemption er i øvrigt også ret fedt og meget romantisk lavet. :)
Bony (9837) skrev:
Modtog halvdårlige nyheder fra lægen, så lavede lige et par "trøste" indkøb
Hmm, det lyder sgu ikke særlig rart. Håber de ting du har købt kan hjælpe lidt på humøret.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Rettelse: Det var så et par Levi's jeg købte og ikke et par Diesel. Flot.. :-/
Neranders (9839) skrev:
Den film kan veje op for samtlige halvdårlige nyheder du har modtaget.
Så skal filmen godt nok være god, for de slog mig helt ud. Men så vil jeg da glæde mig til at se den. Sætter den faktisk på nu, så må vi se om den stjæler tankerne for en stund. ;-)
NightHawk (9842) skrev:
Hmm, det lyder sgu ikke særlig rart. Håber de ting du har købt kan hjælpe lidt på humøret.
Tak. :-) Jeg må da indrømme at det hjalp en anelse. Det sker for sjældent at jeg overhovedet shopper og selvom det egentligt er ret "girly", så er shopping sgu' alligevel ret godt for humøret. Hehe.. :-)
evermind (9838) skrev:
Uh-oh, hvad nu??
Mate, jeg skriver lige en PM senere. Lidt for personligt til internettet. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Så skal filmen godt nok være god, for de slog mig helt ud. Men så vil jeg da glæde mig til at se den. Sætter den faktisk på nu, så må vi se om den stjæler tankerne for en stund. ;-)
Jeg håber den kunne hjælpe lidt, hvad end de dårlige nyheder var. :) Selv synes jeg den har en overflod af den energi og charme der er i alle Miyazakis film, som virkelig smitter af med en herlig følelse af glæde.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
The Fall Life of Brian Three Kings Into the Wild City of Life and Death Dr. Strangelove Trainspotting Mad Men: Season 2 The Wild Bunch Milk Rio Bravo Falling Down Precious Dirty Harry Collection - Dirty harry - Magnum Force - The Enforcer - Sudden Impact - The Dead Pool Batman Anthology - Batman - Batman Returns - Batman Forever - Batman & Robin
Det lykkedes mig endeligt at få fat på en af de mere kendte indslag i den særlige, japanske undergenre af "kattegysere", Nobuo Nakagawas BLACK CAT MANSION fra 1957. Nakagawa kan bedst beskrives som "den japanske Mario Bava".
Filmen blev endeligt udgivet på dvd for nogle år siden sammen med en masse andre, klassiske, japanske skrækfilm - først i Japan og senere i Grækenland og begge steder med engelske undertekster. Dvd'erne udgik af en eller anden grund rimeligt hurtigt, og et senere genoptryk i Japan mangler de engelske undertekster. Det er første gang, jeg overhovedet er stødt på en af dem brugt. Desværre viste det sig, at selvom eksemplaret blev solgt som "like new", så har det en rimeligt dyb, 1cm lang ridse fra kanten og indad.
*suk*
Criterion har efter sigende siddet stille i mindst fem år på en lille stak af Nakagawas film, som de købte i en samlet pakke, dengang de udgav hans JIGOKU. Jeg håber, at de engang tager sig sammen og udgiver en Eclipse-boks af hans film, men jeg tror desværre ikke længere på det. Den eneste anden mulighed er at købe dvd'erne secondhand i Japan. Men det kræver næsten, at man kender nogen derovre. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Yes! Det er sgu fedt at se, at du holder fast i serien. I sæson 5 sker der noget ganske interessant ved det, at Illene Chaicen og co. laver den røde tråd i handlingen som en meta vinkel på serien og tager, med en god portion ironi, et kritisk og selvkritisk blik på filmbranchens repræsentation af kvinder og i særdeleshed lesbiske. Glæd dig også til at se Catherine Keeners søster, Elizabeth Keener, som sæson 5's skurk, den mafiosoagtige Dawn Denbo. Alene måden hun introducere sig selv og sin kæreste på er stærkt underholdende. Og så er det også i denne sæson, at Jenny Schecter definitiv taber småkagerne og får storhedsvanvid. Shanes road to redemption er i øvrigt også ret fedt og meget romantisk lavet. :)
Jamen, jeg er skam blevet ret vild med serien. Det er rart at høre, at der sker noget mere med Jenny. Jeg synes ikke at hendes historie i sæson 4 var vildt god. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at de andre ikke droppede hende, med alt det hun udsatte dem for. Jeg er helt vild med Shane og historien omkring hende, især i sæson 4. Men det lyder helt bestemt spændende med alt det jeg kan se frem til i sæson 5. Jeg har også købt et par soundtracks til serien. Musikken er ret go'. :D
#9841 HonoDelLoce 14 år siden
Die Hard 2 (BD)
Die Hard 3 (BD)
Mit første indkøb i TP i Aalborg :)
#9842 NightHawk 14 år siden
Det er en jo en fed stak film du har fået købt. Lagde specielt mærke til Nighthawks, som du meget gerne må skrive lidt om, når du får tid. :)
#9843 Bony 14 år siden
Rettelse: Det var så et par Levi's jeg købte og ikke et par Diesel. Flot.. :-/
Tak. :-) Jeg må da indrømme at det hjalp en anelse. Det sker for sjældent at jeg overhovedet shopper og selvom det egentligt er ret "girly", så er shopping sgu' alligevel ret godt for humøret. Hehe.. :-)
Mate, jeg skriver lige en PM senere. Lidt for personligt til internettet. ;-)
#9844 Neranders 14 år siden
Jeg håber den kunne hjælpe lidt, hvad end de dårlige nyheder var. :) Selv synes jeg den har en overflod af den energi og charme der er i alle Miyazakis film, som virkelig smitter af med en herlig følelse af glæde.
"That's rough, buddy."
#9845 Broomie 14 år siden
The Fall
Life of Brian
Three Kings
Into the Wild
City of Life and Death
Dr. Strangelove
Trainspotting
Mad Men: Season 2
The Wild Bunch
Milk
Rio Bravo
Falling Down
Precious
Dirty Harry Collection
- Dirty harry
- Magnum Force
- The Enforcer
- Sudden Impact
- The Dead Pool
Batman Anthology
- Batman
- Batman Returns
- Batman Forever
- Batman & Robin
#9846 IK 14 år siden
Holy shit!
Amazon.co.uk
Regarding Henry
Misery
The Message/Lion of the Desert 2 disc
#9847 Broomie 14 år siden
Regnede ud, at det blev 48 kr. pr. styk inklusiv fragt, så når man ser sådan på det, er det jo ikke voldsomt galt ;) ..
#9848 Thomsen 14 år siden
BLACK CAT MANSION (R2 JP OOP)
Det lykkedes mig endeligt at få fat på en af de mere kendte indslag i den særlige, japanske undergenre af "kattegysere", Nobuo Nakagawas BLACK CAT MANSION fra 1957. Nakagawa kan bedst beskrives som "den japanske Mario Bava".
Filmen blev endeligt udgivet på dvd for nogle år siden sammen med en masse andre, klassiske, japanske skrækfilm - først i Japan og senere i Grækenland og begge steder med engelske undertekster. Dvd'erne udgik af en eller anden grund rimeligt hurtigt, og et senere genoptryk i Japan mangler de engelske undertekster. Det er første gang, jeg overhovedet er stødt på en af dem brugt. Desværre viste det sig, at selvom eksemplaret blev solgt som "like new", så har det en rimeligt dyb, 1cm lang ridse fra kanten og indad.
*suk*
Criterion har efter sigende siddet stille i mindst fem år på en lille stak af Nakagawas film, som de købte i en samlet pakke, dengang de udgav hans JIGOKU. Jeg håber, at de engang tager sig sammen og udgiver en Eclipse-boks af hans film, men jeg tror desværre ikke længere på det. Den eneste anden mulighed er at købe dvd'erne secondhand i Japan. Men det kræver næsten, at man kender nogen derovre. :-/
#9849 Herrguth 14 år siden
Jamen, jeg er skam blevet ret vild med serien. Det er rart at høre, at der sker noget mere med Jenny. Jeg synes ikke at hendes historie i sæson 4 var vildt god. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at de andre ikke droppede hende, med alt det hun udsatte dem for.
Jeg er helt vild med Shane og historien omkring hende, især i sæson 4.
Men det lyder helt bestemt spændende med alt det jeg kan se frem til i sæson 5.
Jeg har også købt et par soundtracks til serien. Musikken er ret go'. :D
#9850 Kruse 14 år siden
Machete (BD)