Jamen, jeg er skam blevet ret vild med serien. Det er rart at høre, at der sker noget mere med Jenny. Jeg synes ikke at hendes historie i sæson 4 var vildt god. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at de andre ikke droppede hende, med alt det hun udsatte dem for. Jeg er helt vild med Shane og historien omkring hende, især i sæson 4. Men det lyder helt bestemt spændende med alt det jeg kan se frem til i sæson 5. Jeg har også købt et par soundtracks til serien. Musikken er ret go'. :D
Jeg er enig med dig i, at handlingstråden i forhold til Jenny i sæson 4 har været karakterens svageste i serien uden, at jeg dog synes hun gik hen og blev kedelig. At de andre ikke fuldstændig har kappet forbindelsen til hende, tror jeg der er mange der har siddet og undret sig over, da hun opfører sig pænt provokerende for nu at sige det mildt. Hendes måde at agere på har dog sin årsag ved det, at hun skal symbolisere en person som konstant kæmper med at acceptere sin seksualitet og dermed identitet og i kølvandet på det, det selvhad der ofte følger med. Derfor er de andres tilgivelse løbende i serien vigtig i forhold til hende og de temaer Ilene Chaiken og co. gerne vil berøre her, hvilket når sin barske og effektfulde kulmination i sæson 6.
Shane er super cool, (Katherine Moenig spiller den rolle helt suverænt godt), og min absolutte yndlingskarakter, ud over Bette & Tina. Er helt enig ang. Shanes historie og udvikling i sæson 4, med lillebroderen Shay og det ansvar hun lige pludselig må tage, men som udelukkende tjener til hendes fordel, da det tvinger hende ud af den depression, som hun er havnet i. Elsker hendes forhold til Paige, (som er næsten ligeså fedt som det med Carmen), og den måde Shane forsøger at få stablet en familie på benene sammen med hende og sønnen på.
Er helt enig mht. musikken i serien som er rigtig god, og jeg har også selv tidligere købt de soundtracks der hører til. Apropos musik, hvad syntes du så om den nye intro sang, som blev introduceret i sæson 2 ? Jeg kan huske den delte vandende blandt seriens fans, og det tog også mig et stykke tid før, at jeg vendte mig til den. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
MGM Midnite Movies Double Feature - The Attic/ Crawlspace - OOP
Var heldig endeligt at finde denne forlængst udgåede "double feature" både ny og til en rimelig pris. Det er en af de titler i Midnite Movies-serien, der plejer at være sværrest at skaffe.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#9851 Collateral 14 år siden
"True Grit" (2010)
"Hereafter"
"Yogi Bear"
"Apocalypse Now - Collector's Edition"
#9852 rammy 14 år siden
DVD'er:
Poultrygeist: Night of the Chicken Dead (2006).
Hard Times (1975)
DVD'er til anmeldelse fra AWE:
Tony (2009)
Deadgirl (2008)
Grizzly (1976)
The Toolbox Murders (1978)
Zombi 2 (1979)
Blu-ray's:
The Walking Dead (2010)
Hell Ride (2008)
Machete (2010)
Blu-ray's til anmeldelse fra AWE:
Devil's Playground (2010)
The House of the Devil (2009)
Reykjavik Whale Watching Massacre (2009)
#9853 Bruce 14 år siden
Gettysburg / Gods and Generals Limited Edition - BD
Das Boot - BD
#9854 misuma 14 år siden
#9855 NightHawk 14 år siden
Jeg er enig med dig i, at handlingstråden i forhold til Jenny i sæson 4 har været karakterens svageste i serien uden, at jeg dog synes hun gik hen og blev kedelig. At de andre ikke fuldstændig har kappet forbindelsen til hende, tror jeg der er mange der har siddet og undret sig over, da hun opfører sig pænt provokerende for nu at sige det mildt. Hendes måde at agere på har dog sin årsag ved det, at hun skal symbolisere en person som konstant kæmper med at acceptere sin seksualitet og dermed identitet og i kølvandet på det, det selvhad der ofte følger med. Derfor er de andres tilgivelse løbende i serien vigtig i forhold til hende og de temaer Ilene Chaiken og co. gerne vil berøre her, hvilket når sin barske og effektfulde kulmination i sæson 6.
Shane er super cool, (Katherine Moenig spiller den rolle helt suverænt godt), og min absolutte yndlingskarakter, ud over Bette & Tina. Er helt enig ang. Shanes historie og udvikling i sæson 4, med lillebroderen Shay og det ansvar hun lige pludselig må tage, men som udelukkende tjener til hendes fordel, da det tvinger hende ud af den depression, som hun er havnet i. Elsker hendes forhold til Paige, (som er næsten ligeså fedt som det med Carmen), og den måde Shane forsøger at få stablet en familie på benene sammen med hende og sønnen på.
Er helt enig mht. musikken i serien som er rigtig god, og jeg har også selv tidligere købt de soundtracks der hører til. Apropos musik, hvad syntes du så om den nye intro sang, som blev introduceret i sæson 2 ? Jeg kan huske den delte vandende blandt seriens fans, og det tog også mig et stykke tid før, at jeg vendte mig til den. :)
#9856 Herrguth 14 år siden
Jeg håber at få set sæson 5 i løbet af min sommerferie. :)
#9857 rockysds 14 år siden
Cæur fidèle - BD
Pigs and Battleships + Stolen Desire - BD
Fra amazon.uk:
Forbidden Planet - BD
The Great White Silence - BD
My Blueberry Nights - BD
#9858 evermind 14 år siden
Interview with the Vampire (BD)
Fra BBBB:
Troldjægeren (BD)
#9859 Åkepool 14 år siden
Waiting...
Som havde fået den fine "danske" titel "Eat this".
#9860 Thomsen 14 år siden
MGM Midnite Movies Double Feature - The Attic/ Crawlspace - OOP
Var heldig endeligt at finde denne forlængst udgåede "double feature" både ny og til en rimelig pris. Det er en af de titler i Midnite Movies-serien, der plejer at være sværrest at skaffe.