Gravatar

#1 El vez 21 år siden

Velkommen til en ny udgave af tråden hvor misundelse og udviselsen af vore dvd samlinger går hånd i hånd.

Idag modtog jeg:
- Pale Rider
- The Outlaw Josey Wales (Øje for Øje på dansk)
- The Great Escape

Alle fra Fona2000 da jeg ved nede for at returnere min The Shining.. damnit! ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 evermind 21 år siden

Var et smut i hovedstaden i går:

Alice Cooper: Ultimate Clip Collection, the (99,95 i FONA 2000)
Bag Lås og Slå (75 kr. i Akkord, brugt)
Big Hit, the (79,95 i Axel Music)
Freddy vs. Jason (2dvd... 99,95 i Planet Video, brugt)

Man kommer omkring... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 chronaden 21 år siden

kom lige med et lille review af The Great Escape elvis :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4 Kalle Ferm 21 år siden

MIB 2 (30 kr i Superbrugsen i Aulum)
A fish called Wanda 2 disc 75 kr samme sted.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 Kalle Ferm 21 år siden

I øvrigt El Vez - du havde fået Rosens Navn... Er det en god udgivelse? Billede, ekstramateriale?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 filmz-uzumaki san 21 år siden

Modtog for nyligt følgende film:

...ING
Sky High
Battlefield Baseball
Another Heaven
Old Boy
Secret Window

"Mimi ni wa uzumaki ga arimasu...."
Gravatar

#7 Corgan 21 år siden

#6:

Uhhh.... jeg har længe gerne villet se "...ing". Hvor har du købt den? Axelmusic? I så fald, er coveret så hvidt og ligner en kalender?

Glæd dig til "Oldboy". Den er god... og så er dvd'en lækker. Jeg har dog hørt rygter om at der udkommer en slags "ultimate dvd edition" af Oldboy. Filmen skulle være den samme, men der skulle være noget mere ekstra materiale.
Gravatar

#8 El vez 21 år siden

#5 Det lader til det er lykkedes Warner at få det bedste frem i Rosens Navn med denne udgivelse.

Det er den nye R1 jeg har købt, men jeg ved der også er en ny R2 på vej. Efter lidt browsing har jeg tjekket kvaliteten ud, billedet står roligt og er en smule grynet, ganske flot for en lidt ældre film. 16:9 anamorphic.
Lyden, tja ved det korte kig jeg lige foretog var der ihvertfald god brug af stereo og den dystre musik rev også lidt i bassen, mon ikke scenen i biblioteket også sætter gang i baghøjtalerne? Filmen er ihvertfald med 5.1 lydspor og engelske undertekster der står ganske fornuftigt nederst på skærmen og ikke fylder for meget.

Af ekstramateriale er der et kommentarspor med Annaud, der ikke er tekstet, så man må se om man kan greje hans silly french accent ;)

Udover dette er der to dokumentarer: En gammel tysk making of, og en ny 'Video Journey' med Annaud, lavet specifikt til denne dvd udgivelse, begge lader til at være spændende, men jeg har ikke kigget nærmere på dem.

Alt i alt en glimrende udgivelse ved første øjekast.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 filmz-uzumaki san 21 år siden

Til Corgan:

Jeg efterspurgte ...ING hos Rasmus fra Axel og de skaffede den hjem. Og ja.. det er den koreanske special edition som er lavet ligesom et hvidt ringbind. Dobbelt-disk og det hele. Så du kan roligt købe den version de har. 180 kr. er ikke så galt. Og tro mig.. coveret i sig selv er for lækkert... Filmen er også rigtig cool.

Jeg har set Oldboy og yes.. den er alt for cool. Klart en af mine asiatiske favoritfilm... Har også hørt at der skulle komme en ny version af den, men på den anden side.. koreanerne laver hele tiden nye versioner af deres film. Sidste eks. er Wonderful Days... der gik lige et stykke tid efter de havde smidt den på markedet og BUM.. så dukkede der lige en "Special Limited Edition" op.. og sådan kan man jo blive ved.

Man kan sgu købe sig fattigt på det lort.. ^^

"Mimi ni wa uzumaki ga arimasu....."
Gravatar

#10 filmz-Kadann 21 år siden

jeg fik også lige et par film i går:

City of God (Fona 2000)
Name of the Rose (cd-wow)
Escape from New York (cd-wow)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: