#91 Kald mig base cheesy, men Last of the Mohicans er stadig en af de flotteste film jeg har set... og soundtracket (især Trevor Jones' bidrag) får de små hår til at rejse sig i nakken... :D
Men du tænker nok mere på film som Heat og The Insider?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Trevor Jones' score Last of the Mohicans er jeg enig i er helt fantastisk, det er jo også blevet brugt i mange andre sammenhænge senere hen. Også resten af lydmixet(designet), er værd at fremhæve. Faktisk er laserdisken imo stadig bedre end dvd'en, som stadig giver følelsen af at sidde i Imperial igen.
L.A. Take Down er jo den oprindelige Tv-film som Heat er en genindspilning af, så det er sjovt at se ligheder og forskelle, selvom det er en meget cheesy lille film, som bære præg af at være fra samme tid som Tv-serier som fx Miami Vice og Chicagostrømeren.
The Insider dvd'en er kedelig, men filmen er hele diskens pris værd.
(Øv øv øv, jeg har ikke fået min pakke fra asien endnu - jeg bliver snart tøsesur)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#91 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Silverado - Go' og underholdende Western
A Brigde Too Far (2-disc S.E.) - En af de bedre Krigsfilm fra 70'erne
Alle fra TP Roskildevej i København
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#92 filmz-lbw 21 år siden
Men du tænker nok mere på film som Heat og The Insider?
#93 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
L.A. Take Down er jo den oprindelige Tv-film som Heat er en genindspilning af, så det er sjovt at se ligheder og forskelle, selvom det er en meget cheesy lille film, som bære præg af at være fra samme tid som Tv-serier som fx Miami Vice og Chicagostrømeren.
The Insider dvd'en er kedelig, men filmen er hele diskens pris værd.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#94 dyg 21 år siden
The Who - Live at the Isle of Wight Festival
Evil Dead 2
Lucio Fulci's Zombie
#95 Kalle Ferm 21 år siden
Kenny og Dolly: Real Love
Kenny Rogers: Live by request (suveræn, har den på CD)
Evil Dead 2
:-)
#96 El vez 21 år siden
- Evil Dead Trilogy Box (£20) (Digipack)
- Jack Ryan Box (£25) (4x Amarays i en hård box)
- Groundhog Day (£7)
Det må være den hurtigste behandling jeg har oplevet, bestilte varerne i lørdags, de kom idag med enelleranden pakkeservice - jeg er meget imponeret.
#97 filmz-yoshimura 21 år siden
#98 SpielbergFreak 21 år siden
Taken region 1
Cast Away DTS ES, 2-disc digipack region 1
X2: X-Men United DTS region 1
Så nu får jeg ikke mere i denne måned, men nu har jeg også masser jeg kan se ;o)
#99 filmz-Kadann 21 år siden
#100 El vez 21 år siden
*kaster sig i bunken af pap-udgivelser og ruller lidt rundt*
..sorry bout that, got carried away..