# 45 I følge en kilde hos hos WB skulle der være en 2-disc af Empire of The Sun på vej efter succesen med Schindler og ET. Når jeg skal hjem til familien USA et smut skal jeg nok undersøge sagen nærmere.
Axelmusic. 199 kr. Det er også hvad den danske udgave koster i butikkerne, så jeg tænkte at jeg hellere ville have soundtracket, DTS lydsporet (til den dag jeg får et ordentligt surround-anlæg) og de (få) ekstra features med i stedet for de danske subs.
Er lige et smut i københavn og har da på trods af et par svedige drukturer fået købt lidt film: Interview With a Wampire -100kr Jay and silent Bob Strikes Back - 100kr Barry Lyndon - 100kr A Clockwork Orange - 100kr Irrevisible - 50kr Monty Python - sketch ting - 40kr Aiprplane - 50kr Basketball diarees - 25kr L.A. Takedowm - 20kr
#51 filmz-joliegirl 21 år siden
#52 Corgan 21 år siden
#53 cyberzed 21 år siden
#54 SpielbergFreak 21 år siden
Det er den uden tekster ik? Eller har den?
Er det denne her?
#55 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#56 Corgan 21 år siden
Axelmusic. 199 kr. Det er også hvad den danske udgave koster i butikkerne, så jeg tænkte at jeg hellere ville have soundtracket, DTS lydsporet (til den dag jeg får et ordentligt surround-anlæg) og de (få) ekstra features med i stedet for de danske subs.
#54:
Den er med tekster... men kun franske. :-(
Ja, det er den du linker til.
#55:
Aight. Det må du meget gerne undersøge nærmere.
#57 SpielbergFreak 21 år siden
Det var da en nydelig nyhed.
#58 inflector 21 år siden
Interview With a Wampire -100kr
Jay and silent Bob Strikes Back - 100kr
Barry Lyndon - 100kr
A Clockwork Orange - 100kr
Irrevisible - 50kr
Monty Python - sketch ting - 40kr
Aiprplane - 50kr
Basketball diarees - 25kr
L.A. Takedowm - 20kr