#80 Jeg kan klart anbefale den! Ikke mindst pga. den yderst favorable pris af £19, men ogå fordi, at filmene er i keepcases, ikke snappers - en lille, ekstra fordel.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Hero extended chinese edition fra Layoyo (den "mellembillige" udgave). Den ser fe' nok ud.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#72 Jeg fik order confirmation søndag kl 19. Så må have været deromkring jeg har bestilt. Har desværre slettet cancel emailen, men tror jeg fikden om mandagen.
-Scary movie (60kr r2) -Pagten (r2) -Monty Python: And now for something completely different (40kr) -Janghwa Hongryeon (A Tale Of Two Sisters) -Big Fish (Limited Korean Edition) -Ghost In The Shell - Stand Alone Complex Vol. 1 (Limited 2DVD+CD Edition) -Simpsons Season 4 (r1) -Sweeny Todd - Demon Barber Of Fleet Street -Lion King (Special Edition Collectors Giftset) -Will & Grace Season 1 -Jamie Foxx Unleashed
#81 filmz-The-Real-1 21 år siden
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#82 Yoda 21 år siden
#83 SpielbergFreak 21 år siden
Skal ske! :o)
#84 filmz-yoshimura 21 år siden
#85 filmz-Kadann 21 år siden
Billedet er desværre ikke noget at råbe hurra for, men det ser ud til at blive ok underholdning alligevel. :)
#86 ks 21 år siden
#87 filmz-JakobL 21 år siden
Jeg fik order confirmation søndag kl 19. Så må have været deromkring jeg har bestilt. Har desværre slettet cancel emailen, men tror jeg fikden om mandagen.
#88 Corgan 21 år siden
Sleepy Hollow - R2
#89 El vez 21 år siden
#90 rimmer 21 år siden
-Scary movie (60kr r2)
-Pagten (r2)
-Monty Python: And now for something completely different (40kr)
-Janghwa Hongryeon (A Tale Of Two Sisters)
-Big Fish (Limited Korean Edition)
-Ghost In The Shell - Stand Alone Complex Vol. 1 (Limited 2DVD+CD Edition)
-Simpsons Season 4 (r1)
-Sweeny Todd - Demon Barber Of Fleet Street
-Lion King (Special Edition Collectors Giftset)
-Will & Grace Season 1
-Jamie Foxx Unleashed