#161 21 år siden

#157 - og snakkede du med Tuva Novotny? Hun er supersød at se på :)
Gravatar

#162 JannikAnd 21 år siden

Jamen, tillykke med det, Johan...

Er du forresten skribent på et dansk ungdomsblad kaldet "Boom". - Jeg er på coveret af månedens udgave. Ja ja, der er nogen, der kan.
Gravatar

#163 The Insider 21 år siden

#162, ja, jeg er filmanmeldelsesansvarlig for bladet. Af og til skriver jeg også artikler til bladet. I dette nummer finder du en artikel omhandlende Star Wars, hvis du altså har bladet :-) Sjovt at du er kommet på forsiden. Kan ikke just huske den, så jeg må lige give den endnu et kig :-)

Grunden til at jeg er kommet på takkelisten på den svenske film (og derved også IMDB), er fordi jeg hjalp lidt til med lyden. Min bror er en professionel, uddannet tonemester (sound designer mm.), som arbejdede på filmen, og jeg hjalp ham med lidt research og lyd til en bestemt, speciel del af filmen. Der var da en smule arbejde i det og det var ganske sjovt, men om det gør mig fortjent til at få min egen IMDB side, ved jeg ikke helt :-) Al min hjælp fandt sted i post-production perioden, så jeg mødte desværre ikke alle filmens store svenske stjerner :-)
War. War never changes.
Gravatar

#164 JannikAnd 21 år siden

Jo, jeg har læst artiklen. - Rigtig god.
Gravatar

#165 The Insider 21 år siden

Takker :-)
War. War never changes.
Gravatar

#166 ks 21 år siden

Fra Play:

Devil's Advocate, R2. I noget så rædselsfuldt som et snapper case!
Gravatar

#167 maniac 21 år siden

hey, ks, vi er hoppet over i nr 24 ;)
Gravatar

#168 ks 21 år siden

Beklager, jeg er lidt sløv efter en lang dag i skolen! :p
Gravatar

#169 Corgan 21 år siden

#166:

Quit living in the past!

;-)
Gravatar

#170 evermind 21 år siden

#166: Spørger lige dumt, men hvad i hulen er en snapper case?? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: