Det her er en snapper case. Virkelig irriterende opfindelse... Warner Brothers har haft en dum tendens til at putte deres ting i sådanne cases, men de er vist ved at komme over det efterhånden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 171 ... og i starten smide lange film over 2 sider ligesom på laserdisc, men uden at nogen afspiller overhovedet nogensinde har kunnet vende selv :-/
Kan ikke umiddelbart huske at de smed film på der skulle vendes, jeg siger ikke at de ikke gjorde - men det har aldrig været et problem for mig - eftersom jeg aldrig er stødt på dem :) - kun dem hvor der var widescreen på den ene side, og fullscreen på den anden.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg er heller ikke stødt på udpræget mange film på DVD, der skal vendes. Dog har jeg selv en uheldig snappercase version af "The Color Purple", der netop er en "turn-over" - irriterende.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#171 lagoni 21 år siden
#172 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#173 filmz-vassago 21 år siden
#174 Yoda 21 år siden
Jo, jeg mener faktisk, at min hedengange LD-afspiller kunne vende selv! Flovt, at man ikke kan huske noget sådant med sikkerhed.
#175 filmz-vassago 21 år siden
#176 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#177 filmz-vassago 21 år siden
#178 Yoda 21 år siden
#179 filmz-Kadann 21 år siden
#180 Yoda 21 år siden