Gravatar

#21 wiseguy 21 år siden

Argh!!! hvorfor gik der nærrigrøv i mig? Jeg har dybt fortrudt at jeg bestilte ROTK hos Choices Direct. Den kommer garanteret først om minimum en uge.... stupid, stupid, stupid!!!!!
Men tillykke til alle jer andre!!! You lucky bastards :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#22 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 20 Følger med når man køber ROTK hos TP ;) men har også længe kunnet købes hos bl.a. dvdoo til 50 kr.

Har I øvrigt lige "snakket" med Rasmus hos Axel og han vil løse mine Boka problemer o<:-)))
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#23 SpielbergFreak 21 år siden

LOTR: ROTK EE Giftset (R2) Fra Axelmusic!!!!!!!!!!!!!

Hentede den selv i Axel på Hovedbanegården, skulle fandme ikke have Post-vi-smadre-dine-dvd`er-og-vi-er-ligeglade-Danmark!

100% iorden box!!!!!!!!!!!

Som før nævnt julen kom 2 uger for tidlig i år!!!!!!
Gravatar

#24 filmz-phillip morris 21 år siden

Kan vi ikke få en af de heldige ROK ejere, til at give en lille anmeldelse af filmen som er længere end før?
---
Bum-chi-bum
Gravatar

#25 McPeter 21 år siden

#24 - som I de to foregående, så er det scener der uddyber karaktererne og handlingen. Synes der er rigtigt mange gode detaljer med - nogle mere relevante end andre, men det er jo en smags-sag. Vil helst ikke beskrive scenerne for dem der ikke har set den endnu, men du kan i hvert fald godt glæde dig! :-)

Jeg synes bestemt ikke at filmen er blevet dårlige af det, og den føltes egentligt heller ikke mere langtrukken end før - men det kan jo så godt have noget at gøre med at være Tolkien-fan når man ser den - så skal der nok ret meget til før man ville se det som irrelevant?! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#26 maniac 21 år siden

#24 ellers kan det jo være at der kommer en anmeldelse på en forhånden-værende side indenfor den nærmeste fremtid, du kan læse :)
Gravatar

#27 JannikAnd 21 år siden

Har set filmen nu og vil meget gerne give en anmeldelse af den, men skal vi ikke vente, til filmz også har anmeldt den? Dermed kan vi debattere løs i det rette forum - dog med en masse spoiler-markeringer, for denne film skal ses. Så meget kan jeg da sige, ikk'? :)
Gravatar

#28 dyg 21 år siden

Så kom den endeligt:

The Adventures of Indiana Jones - The Complete DVD Movie Collection (Fra CD-Wow)

Og så en bunke fra DVDoo, desværre var kun de to af dem til mig selv, resten er julegaver.

The Rock
Gandhi - Collectors Edition
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 21 år siden

Hep hep, og min Indiana Jones Collection kom også med posten i dag. Det var dejligt at vågne op til.

Fik også min Slayer - Reign in Blood/Still Reigning fra dvdsoon (ganske tjep levering for en gangs skyld).

Men ingen ROTK, så den må jeg vente med, til jeg kommer hjem fra Stockholm om 10 dage :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 Hasselguff 21 år siden

Så dumpede "ROTK EE" Reg 1 ind ad døren 100% forsvarligt pakket ind af de gode mennesker hos Axelmusic. Deres service er og bliver suveræn.

Det er sjovt, at boksen i Reg 2 nærmest er lyseblå i forhold til det amerikanske design, der er helt mørkt. Og så er spørgsmålet vidst bare, om der ikke bliver revet en dag ud af kalenderen idag. :)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.

Skriv ny kommentar: