Har modtaget lidt de sidste par dage.. Fra cdon: - Falling Down - Das Experiment - Pirates Of The Caribbean 3-disc "Extra-Arrrgh" Edition Fra dddhouse: - Kaïro - Dark Water (Udtænkt til julegave, da jeg bare tog den med, nu jeg alligevel bestilte Kaïro fra dddhouse)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har også modtaget min ROTK Collector's DVD Gift Set fra Axel Music. Den kom i går (aftes) som den burde, men da jeg var til julefrokost, så har jeg først fået/hentet den i dag.
Jeg er dog noget skuffet over den måde den var pakket på. Der var brugt alt for lidt bobleplast i forhold til kassens størrelse. Der var dog ikke sket noget med nogen af tingene.
#31 MuManden 21 år siden
Taxi Driver
Midnight run
Kodenavn Mercury
Skindet bedrager
The italian job
Requiam for a dream
Alt ialt 293,- inklusiv porto hos DVDOO
#32 El vez 21 år siden
Fra cdon:
- Falling Down
- Das Experiment
- Pirates Of The Caribbean 3-disc "Extra-Arrrgh" Edition
Fra dddhouse:
- Kaïro
- Dark Water (Udtænkt til julegave, da jeg bare tog den med, nu jeg alligevel bestilte Kaïro fra dddhouse)
#33 gi-jones 21 år siden
#34 El vez 21 år siden
#35 filmz-Bruce 21 år siden
#36 filmz-Pollux 21 år siden
#37 Jay El 21 år siden
Jeg er dog noget skuffet over den måde den var pakket på. Der var brugt alt for lidt bobleplast i forhold til kassens størrelse. Der var dog ikke sket noget med nogen af tingene.
#38 ks 21 år siden
Fra CD WOW:
Indiana Jones The Complete Collection, R3. Fed udgave med en lille grim halskæde ved siden af! :)
DVDoo:
Papillon, R2.
The Rock CE, R2.
#39 Zelle 21 år siden
Modtog også Indiana Jones Collection R3 fra cd-wow til den nette sum af 137 kr. ;)
#40 puffin 21 år siden
Slayer: Still Reigning
fra dvdsoon
Og i går:
ROTK Collector's DVD Gift Set
fra axel