Så åbner vi atter endnu en tråd i den populære saga "Hvad modtog du idag?". Denne 33. udgave byder sikkert på en masse glade filmforbrugere, der med julelys i øjnene har modtaget den ventede "Kongen Vender Tilbage: Extended Edition" - og i vanens tro en masse andre DVD-udgivelser og filmrelateret materiale.
Så del her med verden hvad i modtager af filmsager i denne skønne højtid :)
Jeg lægger ud: Var forbi EB Games, der igen i år har LOTR-tilbud. Byttede tre af mine gennemtærskede Playstation2-spil, og fik den ventede "Kongen Vender Tilbage: Extended Edition" for 1 krone. Så jeg har stadig penge til lidt julegaver :)
Jeg vil gerne takke et par mennesker: - Tak til postmanden for at stille pakken ved min dør, og ikke tage den med ned til posthuset igen. - Tak til skumle tyve for ikke at tage min pakke. - Tak til pakken for at være til at pakke ud. Jeg snakker vist for os alle sammen, når jeg siger ingen ønskede endnu en 'Two Towers'-giftset episode.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMSIIIIIIIIIIIIIIIIDEEEEEEEEER!!!!!!!!!! Lord of the Rings: Return of the King Collector's DVD Gift Set a.k.a. Extended Edition. Tak til Axel for at forfylde mit største ønske. Julen kom to uger tidligere i år... :)
#1 Ikari 21 år siden
Denne 33. udgave byder sikkert på en masse glade filmforbrugere, der med julelys i øjnene har modtaget den ventede "Kongen Vender Tilbage: Extended Edition" - og i vanens tro en masse andre DVD-udgivelser og filmrelateret materiale.
Så del her med verden hvad i modtager af filmsager i denne skønne højtid :)
#2 Ikari 21 år siden
Var forbi EB Games, der igen i år har LOTR-tilbud.
Byttede tre af mine gennemtærskede Playstation2-spil, og fik den ventede "Kongen Vender Tilbage: Extended Edition" for 1 krone.
Så jeg har stadig penge til lidt julegaver :)
#3 Slettet Bruger [3282559331] 21 år siden
#4 gi-jones 21 år siden
#5 DarkLight 21 år siden
Jeg vil gerne takke et par mennesker:
- Tak til postmanden for at stille pakken ved min dør, og ikke tage den med ned til posthuset igen.
- Tak til skumle tyve for ikke at tage min pakke.
- Tak til pakken for at være til at pakke ud. Jeg snakker vist for os alle sammen, når jeg siger ingen ønskede endnu en 'Two Towers'-giftset episode.
#6 Patriarch 21 år siden
Tror du ikke bare det var fordi den var for stor til din brevsprække, og at din postmand ikke var så flink som DarkLights :)
#7 JannikAnd 21 år siden
#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 Patriarch 21 år siden
#10 filmz-Kadann 21 år siden
Ja, man kunne godt ønske sig at de lærte lidt af CD-WOW mht. indpakningen.