#43 se bort fra mit indlæg #49 da jeg har fundet ud af det nu.
Men du skal have verdens største tak for dit tip. Filmen er jo noget billigerer der, og da den holder sig under de 80 kr. (prisen er 9,98 Canadiske dollar) så er der jo ikke problemer med told og den slags. Mange tusind tak. Altid rart man kan sparer penge. :-)
Vær dog opmærksom på at film dvdsoon ikke har på lager, godt kan være nogle uger eller i væste fald nogle mdr undervejs. Jeg har f.eks ikke modtaget alle mine bestillinger fra deres halloween udsalg endnu. De fleste, men ikke alle :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#50 på eBay, fik den til halv pris. Desværre er den foretning som jeg kender ved at lukke, så jeg ved ikke hvor du kan finde den..: www.amotokyo.com :(
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#45 - Tillykke med dagen, og svin! Hvorfor kan jeg ikke få Close Encounters når du kan :( Jeg fik (som tidligere skrevet) en sending fra dvdoo idag, men Close Encounters var "desværre ikke på lager".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#51 filmz-arf 21 år siden
Men du skal have verdens største tak for dit tip. Filmen er jo noget billigerer der, og da den holder sig under de 80 kr. (prisen er 9,98 Canadiske dollar) så er der jo ikke problemer med told og den slags.
Mange tusind tak. Altid rart man kan sparer penge. :-)
#52 El vez 21 år siden
#53 filmz-arf 21 år siden
#54 El vez 21 år siden
#55 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#56 dyg 21 år siden
#57 filmz-principia 21 år siden
Fra Axel:
Ringenes Herre - Kongen vender tilbage (Super Duper Lækker Extended Collector's Gift Set) til 500 kr.
Fra TP:
The Rock (2-disc Collector's Edition) til 50 kr.
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#58 Corgan 21 år siden
Fik idag:
I, Robot: Two Disc Limited Edition Collector's Tin.
#59 DarkLight 21 år siden
#60 Corgan 21 år siden
Den er købt her.
Jeg ved ikke hvad den endelige pris er (efter fragt og det der), da jeg fik den som gave.