DvDoo Danser Med Ulve - Extended Edition (DTS) (3 Disc Set) 99 kr. The Nightmare Before Christmas - Special Edition 99 kr. BBC - Det Vilde Afrika - Ørkener/Livets Triumf/Kysterne 49 kr. Det Femte Element 49 kr. Flugten Fra Alcatraz 49 kr.
CDon Pirates of the Caribbean - Den sorte forbandelse (2 Disc) 79 kr. The Unforgiven (2 Disc) 79 kr.
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Godt køb m.h.t. A.I. soundtracket. :) Jeg troede faktisk ikke at de stadig havde det på tilbud til den pris.. men en ret anderledes oplevelse fra den gode John Williams.
# 36 fik du Monster Collection til 199 eller 299 kr ???
Nå men jeg vil tage til lægen og derefter på vejen hjem hente en Matrix (Ultimate Editon) som en af mine venner har hentet hjem til mig i Amerika og har lige ringet og sagt at jeg kan hente den - yepeee !
Jeg fik foresten en god sending fra yesasia i dag: SilMiDo (limited) R-Point (limited) DMZ Wonderfull Days (limited) The Butterfly Effect (limited) og så gav de gratis DVDs: The Isle & Unborn but not unforgotten
Jeg er helt rundt på gulvet, og ved ikke hvad jeg skal se idag! Jeg havde det delt op i to ordrer, men de blev nød til at cancel-e Once upon a time in America (R2 Japan) og Big Fish (limited, R3) , så de kom samme dag!
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#31 JannikAnd 21 år siden
#32 JannikAnd 21 år siden
#33 evermind 21 år siden
#34 dollaro 21 år siden
Danser Med Ulve - Extended Edition (DTS) (3 Disc Set) 99 kr.
The Nightmare Before Christmas - Special Edition 99 kr.
BBC - Det Vilde Afrika - Ørkener/Livets Triumf/Kysterne 49 kr.
Det Femte Element 49 kr.
Flugten Fra Alcatraz 49 kr.
CDon
Pirates of the Caribbean - Den sorte forbandelse (2 Disc) 79 kr.
The Unforgiven (2 Disc) 79 kr.
#35 filmz-arf 21 år siden
Homeward Bound 2: Lost in San Francisco (R2)
Toy Story (R2)
Jeg gav samlet 180 kr. for filmene.
#36 filmz-principia 21 år siden
The Original Monsters Collection
og...
Lost in Translation
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#37 filt 21 år siden
A.I. - Artificial Intelligence (Soundtrack) 29,95kr hos Axel
The Man with No Name Trilogy 199,95kr hos Axel.
#38 filmz-Kadann 21 år siden
Godt køb m.h.t. A.I. soundtracket. :) Jeg troede faktisk ikke at de stadig havde det på tilbud til den pris.. men en ret anderledes oplevelse fra den gode John Williams.
#39 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Nå men jeg vil tage til lægen og derefter på vejen hjem hente en Matrix (Ultimate Editon) som en af mine venner har hentet hjem til mig i Amerika og har lige ringet og sagt at jeg kan hente den - yepeee !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 filmz-WSTE_M 21 år siden
Jeg fik foresten en god sending fra yesasia i dag:
SilMiDo (limited)
R-Point (limited)
DMZ
Wonderfull Days (limited)
The Butterfly Effect (limited)
og så gav de gratis DVDs:
The Isle & Unborn but not unforgotten
Jeg er helt rundt på gulvet, og ved ikke hvad jeg skal se idag!
Jeg havde det delt op i to ordrer, men de blev nød til at cancel-e Once upon a time in America (R2 Japan) og Big Fish (limited, R3) , så de kom samme dag!
descend on us all this day, and for evermore.