# 19 Det er jo dejlig med en kone som viser forståelse for ens laster :)
Modtog også en stak film igår bl.a. Chaplins The Kid, Buster Keaton i The General og en lang række af andre gamle klassikere fra 30'erne 40'erne og 50'erne, men jeg ved ikke, hvor de er købt, for jeg har fået dem i gave fra min svigermor og far.
Skulle lige ud og købe en gave til en veninde, og så kom jeg tilfældigvis ind i Merlin (og jeg skulle ellers ikke bruge flere penge på DVD'er i denne månede...). Men det blev til 4 film (der var 2 for 100...)
The Terminator (2-disc Special Edition) Igby Goes Down (Deluxe Edition) Thelma & Louise (Special Edition) My Big Fat Greek Wedding
Har i dag modtaget Alien Quadrilogy R1 til ca. 370 dkr fra cd-wow.fm - og endda i upåklagelig stand, trods de Alien-skrækoplevelser nogle af I andre har været ude for med ødelagte covers og manglende discs fra cd-wow. Pyha...
Ja, jeg har også gået og bidt negle og overvejet, hvad jeg skulle skrive i en eventuel klagemail. Thank the god I don't believe in at det ikke gik så slemt :D
#27 - Min nuværende er forholdsvis iorden, den har da et par skøndhedsbuler, men ikke noget jeg vil klage over. Jeg har dog intet hørt fra cd-wow selvom jeg sendte den anden tilbage til dem for næsten 4 uger siden... :\
#21 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Modtog også en stak film igår bl.a. Chaplins The Kid, Buster Keaton i The General og en lang række af andre gamle klassikere fra 30'erne 40'erne og 50'erne, men jeg ved ikke, hvor de er købt, for jeg har fået dem i gave fra min svigermor og far.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 Yoda 21 år siden
Du er vist på god fod med svigermekanikken, hva'? ;-)
#23 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 Herrguth 21 år siden
Men det blev til 4 film (der var 2 for 100...)
The Terminator (2-disc Special Edition)
Igby Goes Down (Deluxe Edition)
Thelma & Louise (Special Edition)
My Big Fat Greek Wedding
#25 21 år siden
#26 filmz-712 21 år siden
#27 21 år siden
#28 filmz-712 21 år siden
#29 evermind 21 år siden
Så fik kæresten og jeg fingrene i lidt...
Fra dvdoo:
Cat People (50 kr.)
Cleopatra 3 disc (100 kr. - tak til inflector for tippet! :)
Fra TP:
Big Fish (50 kr.)
Fra Videotossen:
8 Mile (50 kr.)
Fra Fakta:
Billy Madison (60 kr.)
#30 evermind 21 år siden