Gravatar

#221 evermind 21 år siden

Haha, fedest. Er dem, der kommer efter 1'eren egentlig gode?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#222 aknot 21 år siden

Det samme her, mener også at Blockbuster er det bedste sted.
og ville heller give ret meget mere en 2 kr. for en brugt VHS

# 202
men hvis du kender nogle som gerne vil give mere, så gi besked, jeg har stadig 120 VHS jeg gerne vil a med :-)
Gravatar

#223 puffin 21 år siden

2stk. i dag:

Vampyres (Blue Underground)
Nærkontakt af tredje grad: Special Edition

til 50kr. stykket hos Stereo Studio.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#224 filmz-sanjo 21 år siden

Desværre men et par kroner mere, er det vel altid nogen der vil give. Sæt det på qxl.dk eller dba, så kan det være at de giver mere.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#225 filmz-dr. hoax 21 år siden

Jeg var lige en tur i Stereo Studio i dag, og der stod Gone in Sixty Seconds og Event Horizon til 50kr. pr/stk. og tiggede mig om at tage dem med hjem. Det gjorde jeg så!
...men på vej hjem, kom jeg forbi Expert, hvor der stod en lille boks i vinduet, og endnu engang hørte jeg "Kom og ta' mig, kom og ta' mig!" Det var sgu Indiana Jones boksen til 199kr. så den kom også med hjem i varmen! ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#226 filmz-sanjo 21 år siden

Hvor henne i landet var det?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#227 filmz-dr. hoax 21 år siden

I Vejle. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er det samme i hele landet, men det er da et forsøg værd...!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#228 nakalay 21 år siden

#223 Sælger Stereo Studio Blue Underground-udgivelser? Jeg må hellere lægge dem et besøg snarest. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#229 davenport 21 år siden

Jeg læste i heads up tråden, at Indy-boxen er på tilbud, så det er nok i hele landet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#230 puffin 21 år siden

#228 Tror næppe det er noget alle SS gør, men i dag faldt jeg tilfældigvis over Vampires og Venom, hvor jeg bliver nødt til at købe Venom i morgen :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!

Skriv ny kommentar: