Gravatar

#91 DarkLight 20 år siden

Seven fra cd-wow
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#92 ks 20 år siden

Collateral DTS, R1. Yes! Fra CD-Wow til den pæne sum af 65kr.
Gravatar

#93 Corgan 20 år siden

Yamaha RXV 750 - 7.1 surround reciever.

(Så mangler jeg kun nye højtalere og nye kabler, så er hjemmebiffen komplet. Men det må vente til jeg får råd.)
Gravatar

#94 El vez 20 år siden

#93 pimp :) Kan du ikke skrive lidt om din dvdafspiller i oevrigt?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#95 aknot 20 år siden

så er der ved at være styr på svineriet, glæder mig til at komme over og gennem teste det!!
Gravatar

#96 filmz-Munk 20 år siden

Fra cd-wow:
Der Untergang Premium Edition R2DE

Fra Axel:
E.T. The Extra Terristial DTS R1
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#97 Corgan 20 år siden

#94:

That's right, boiiii. I'm pimpin'.

Dvd-afspilleren (Samsung HD945) er en lækker lille sag, med et stilrent og enkelt design. Den har som hovedfeatures HDMI-udgang, Component-udgang og analog 5.1 udgang (til f.eks. SACD). Med i købet får man et HDMI->HDMI kabel og et HDMI->DVI kabel på hver 1 meter. Selvom disse efter sigende ikke skulle være at bedste kvalitet, synes jeg nu de giver et godt billede.
Ved tilslutning med HDMI har man muligheden for at skalere sit almindelige Pal/Ntsc signal op til 1080i (HD-format). Afspilleren har nemlig en dertil egnet chip der styrer dette. Jeg har dog erfaret at det nogen gang er bedst at sætte den på 720p, så man helt slipper for det interlacede billede. Det gør billedet med roligt IMO. Desuden synes jeg ikke der er så meget forskel i billedkvaliteten på 720p og 1080i.
Billedet er klart skarpere end hvis jeg kørte det over min gamle dvd-afspiller med Scart-udgang eller min PS2 med component-udgang.
Afspilleren er ikke kodefri som standard, men der findes en meget simpel kode, som man bare kan indtaste via fjernbetjeningen, som så ændrer dette. Det virker fint.
Fjernbetjeningen kan desuden også bruges til tv'et selvom man ejer et tv med et andet mærke. Mit gamle Sharp tv kan f.eks. sagtens betjenes med Samsung afspillerens fjernbetjening.
Jeg har prøvet at køre et par dvd-film igennem afspilleren, for at se hvordan den klarer hektiske scener. Her har jeg ikke bemærket nogen form som lack. Den afspiller dem meget flydende.
Jeg har prøvet at smide en DivX (eller d.v.s en Xvid) film i afspilleren. Det gik fint, men man kan godt se at den bedre kan lide dvd-film. Nogle scener var den ikke helt glad for. Men alt i alt var den ok til at afspille filmen. Den understøtter også brugen af undertekster på DivX film. Dog kan den ikke finde ud af at vise Æ, Ø og Å.

Alt i alt er det en rigtig god deal for en dvd-afspiller med HDMI og analog 5.1 udgang (m.m.), så jeg kan kun anbefale den.

Btw... den kan også afspille SACD og DVD-Audio, hvis man skulle have brug for det.

Sig til hvis der er mere du er interesseret i at vide om den.

#95:

Fochizzle Nizzle. Du kommer bare.
Gravatar

#98 filmz-yoshimura 20 år siden

#97 Du skulle da have købt Denons nye i stedet ;o)

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_s...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#99 evermind 20 år siden

Faldt lige over en brugtfilm:
8mm (30 kr. i Blockbuster)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#100 wiseguy 20 år siden

#99 ond ond film, en af dem man ikke lige ryster af sig...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: