#99 Synes faktisk det var en rimelig god film i forhold til mine forventninger til den, mon jeg lige skulle se om der var nogen der havde lavet samme trick i min lokale BB :)
Ha ha ha... ja, hvorfor gjorde jeg mon ikke det? Nå ja... for ellers ville jeg ikke have haft råd til projektoren og recieveren... og mad i de næste par måneder. ;-)
Den ene -indholdende "De Utrolige" 2 disc udgaven (og et "De Utrolige" PC spil) fra Home Entertainment, i et sign up tilbud for 84,-. Længe siden jeg bestilte den og havde helt glemt den. Så nu afbestiller jeg mit medlemsskab, når filmen er kommet ind ad sprækken hehe.
Den anden var fra Axel, med en masse kræs: "Stargate - Ultimate Ed." R1 79,- "Man Bites Dog" Criterion R1 149,- "Oldboy" 2 disc R3 149,- "Robocop - Trilogy" R1 169,-
#101 cyberzed 20 år siden
#102 Scherlund 20 år siden
Blood: The last vampire Complete Collection Boka R3 fra dvdfromkorea.
Og jeg skulle ikke betale told/moms, selvom den havde været åbnet til kontrol. Lækkert.
Nu har jeg bare et problem med at finde plads til den, for den er sku da stor den her boka :)
#103 Corgan 20 år siden
#98:
Ha ha ha... ja, hvorfor gjorde jeg mon ikke det? Nå ja... for ellers ville jeg ikke have haft råd til projektoren og recieveren... og mad i de næste par måneder. ;-)
#102:
Tillykke med boksen. Den er lækker. Men har du fundet ud af forskellen mellem disc 1 og disc 2? For mig ser de temmelig ens ud.
#104 Scherlund 20 år siden
Disk 1 er et meget godt telecine transfer.
Disk 2 er et HD transfer. Jeg mener at det er direkte fra den digitale master.
Der er en lille smule støj og film artifacts på disk 1. Men man skal virkelig lede efter dem for at finde dem.
#105 Corgan 20 år siden
#104:
Aight... men de er begge i Ntsc format... så hvorfor overhovedet inkludere telecine trasfer'et?
#106 Scherlund 20 år siden
#107 lyspunkt 20 år siden
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...
#108 dolphinfriendly 20 år siden
Den ene -indholdende "De Utrolige" 2 disc udgaven (og et "De Utrolige" PC spil) fra Home Entertainment, i et sign up tilbud for 84,-. Længe siden jeg bestilte den og havde helt glemt den.
Så nu afbestiller jeg mit medlemsskab, når filmen er kommet ind ad sprækken hehe.
Den anden var fra Axel, med en masse kræs:
"Stargate - Ultimate Ed." R1 79,-
"Man Bites Dog" Criterion R1 149,-
"Oldboy" 2 disc R3 149,-
"Robocop - Trilogy" R1 169,-
Yam-yam - that just made my day.
#109 filmz-Bruce 20 år siden
Wunder von Bern, IMDB, fra CDWOW
Himmel über Berlin, IMDB, DVDImport
#110 evermind 20 år siden
Der er intet som lidt god snuff til aftenkaffen... :P