Jeg studerer filmkundskab ved Aveøvre Gymnasium, der sponsoreres af Zentropa. De tilbyder Danmarks eneste filmkundskab på A-niveau, hvor jeg er på andet år. Hvert år sluttes af med en kortfilm, som produceres over en periode på 3-4 måneder. Det hele kulmineres i et brag af en filmfestival - i år repræsenterede hele 12 film og konkurrerede i flere kategorier. I år havde vi bla. Ole Christian Madsen og Christan Mongaard siddende i juryen. Min film løb altså af med "Publikumsprisen"! :)
#131 filmz-Kadann 20 år siden
Der er jo to serier mere. :)
V: The Final Battle
V: The Complete Series
Så hvis du bider på, så er der mere guf at se. ;)
#132 McPeter 20 år siden
#133 filmz-Kadann 20 år siden
#134 dyg 20 år siden
#135 JannikAnd 20 år siden
Og i dag smuttede jeg forbi Fona 2000 og erhvervede mig "La Dolce Vita" og "Barry Lyndon".
#136 filmz-Kadann 20 år siden
Du kan jo altid give dem et kald og høre om de kan holde en til dig. :)
#137 filmz-Bruce 20 år siden
#138 ks 20 år siden
#139 JannikAnd 20 år siden
Jeg studerer filmkundskab ved Aveøvre Gymnasium, der sponsoreres af Zentropa. De tilbyder Danmarks eneste filmkundskab på A-niveau, hvor jeg er på andet år. Hvert år sluttes af med en kortfilm, som produceres over en periode på 3-4 måneder. Det hele kulmineres i et brag af en filmfestival - i år repræsenterede hele 12 film og konkurrerede i flere kategorier. I år havde vi bla. Ole Christian Madsen og Christan Mongaard siddende i juryen. Min film løb altså af med "Publikumsprisen"! :)
#140 filt 20 år siden
Infernal Affairs til 50kr i Fona.
Ocean's Eleven - Soundtrack til 70kr i Fona.