Nej, der er to miniserier, som er "The Original Miniseries" og "The Final Battle", som begge er af ganske god kvalitet.
Efter disse to kom der så en rigtig tv-serie som er "The Complete Series", kortere afsnit, nye personer tilføjet osv.
Men alle tre serier er i direkte forbindelse med hinanden og alle hovedpersonerne er tilstede i alle tre serier.. efter min mening er alle tre serier ganske god underholdning, selvom det er de to miniserier der er de bedste.
Jeg har selv alle tre serier på dvd og kan kun anbefale at købe dem, hvis du er til V. :)
TAKKER Så må jeg ud og invistere i "The Final Battle", og så kan jeg altid se om jeg vil have de korte afsnit også.
- er "original miniseries" afsluttende, altså jeg kan godt sætte mig ned og se de to afsnit og så er der stadig en afrundning/afslutning på historien, eller skal man have FB for at få en afslutning?
#141 ks 20 år siden
#142 ks 20 år siden
#143 Yoda 20 år siden
Ja, et stort tillyke med prisen.
#144 DarkLight 20 år siden
- Tombstone digi sweetness
- Rain man
- High Fidelity
alle fra DVDsoon.
#145 JannikAnd 20 år siden
Takker, drenge! :)
#146 mr gaijin 20 år siden
Limited Edition Triple Pack - Graveyard of Honour - Cops vs. Thugs - Japan Organised Crime Boss R2UK
14,99£
Lækre yakuzafilm af mesteren, Kinji Fukasaku ;)
#147 aknot 20 år siden
ja det har jeg set, men er en smule forvirret. altså den jeg har nu "original miniseries" er bare to afsnit, og det de helt originale ik´
så er der "final battle" og det er en serie på 19 afsnit eller sådan, som kom året efter, og skulle ikke være særlig gode.
"complete series" er det ikke bare de to samlet på en DVD?
hov
jeg fik en forsinket føs´dags gave........Showgirls V.I.P. edition (så nu har jeg den så også selv)...........Thanks Corgan!
#148 filmz-Kadann 20 år siden
Nej, der er to miniserier, som er "The Original Miniseries" og "The Final Battle", som begge er af ganske god kvalitet.
Efter disse to kom der så en rigtig tv-serie som er "The Complete Series", kortere afsnit, nye personer tilføjet osv.
Men alle tre serier er i direkte forbindelse med hinanden og alle hovedpersonerne er tilstede i alle tre serier.. efter min mening er alle tre serier ganske god underholdning, selvom det er de to miniserier der er de bedste.
Jeg har selv alle tre serier på dvd og kan kun anbefale at købe dem, hvis du er til V. :)
#149 aknot 20 år siden
TAKKER
Så må jeg ud og invistere i "The Final Battle", og så kan jeg altid se om jeg vil have de korte afsnit også.
- er "original miniseries" afsluttende, altså jeg kan godt sætte mig ned og se de to afsnit og så er der stadig en afrundning/afslutning på historien, eller skal man have FB for at få en afslutning?
#150 filmz-Kadann 20 år siden
Alle serierne er afsluttet, så du ikke behøver at købe ekstra serier for at få resten af historien. :)