Amerikaner i en nøddeskal, hmm vi kan ikke lave et godt remake af en fransk succes, ahh jeg ved det vi smider bare nogle kønne kvinder i den så sælges den hvertfald til mandepublikummet, det triste er så at det virker i de fleste tilfælde. men Latifa ajj nejj de kunne ikke havde valgt en være person, hmm jo måske men jeg kan ikke lige komme på en nu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Godt nok ikke så film-relateret... Og så alligevel... Har lige været inde og se Million Dollar Baby med en deeejlig pige... Og vi fik da lige flettet lidt fingre.... Med lidt held bliver det til noget rigtig godt. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#22/#23 Det var så ikke min undskyldning for at købe den. Jeg kan godt lide Luc Bessons Taxi, og han er producer på den amerikanske plus han har skrevet et af de første udkast til manuskriptet (ifølge IMDB), så jeg mente jeg vil se hvad det var for noget. Og som visse andre på dette forum, så lejer jeg ikke de film jeg vil se - jeg køber dem.
#21 El vez 20 år siden
Det han ikke fik skrevet var WHY.. OH GOD WHY!?!?
;)
#22 JannikAnd 20 år siden
#23 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 Kalle Ferm 20 år siden
#25 Jay El 20 år siden
Heat kostede forresten 150 kr. og ikke 200.
#26 elwood 20 år siden
;-)
hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 Kalle Ferm 20 år siden
#28 El vez 20 år siden
#29 Kalle Ferm 20 år siden
#30 JannikAnd 20 år siden